söndag 1 mars 2009

Kan man bli för mycket prinsessa?

En LO till Marits veckoskiss. Tur för mig att vi fick en dag extra på oss :)
Jag scrappade ett foto av äldsta tösen på hennes 4årskalas. Hon hade redan en prinsessklänning på sig, dagen till ära, men kompletterade denna med det prinsesskit hon fick av min faster och hennes familj: en kjol, en handväska, tiara, spö (Eller vad? Töserna kallar de "Ding"...man trollar och "dingar" säger de) och lite bling-bling.



Ja, det var prinsesstema på kalaset. Så här såg tårtan ut (ja, jag gillar att "scrappa" dessa oxå *lol*):



Det finns ju dyra formar för dylika tårtor, men jag byggde upp en klänning själv och...hm...tog bort benen från en barbiedocka, stack in en grillpinne i stackaren och tryckte ner henne i tårtan.
Okej, folks...PG rated!!! Låt inte era barn läsa denna blogg ;)

På återskrivande kära läsare!!
p.s: En av mina LOer som gäst-DT hos SkaparLusten finns nu i butikens blogg

5 kommentarer:

Monika sa...

Wow vilken underbar tårta!!!

Den måster jag komma ihåg!

Lilo sa...

Wow vilken cool tårta! Jag har bara vägarna förbi här *visslar oskyldigt* och tycker du ska kika in på min blogg. ;)

*Bling* sa...

Fantastisk tårta jag vill också fylla år

MissMian sa...

Hahahaha...så underbar!

Essmo sa...

Härlig layout! Hmm & näää jag tror INTE att man kan vara för mycket prinsessa *fniss*

Superfin tårta, gu va fiffig du är.
Ha det kanoners !

kram kram!