onsdag 18 mars 2009

Mot nya äventyr

Det pågår en Cyber Crop hos Scrappers, och jag hade ju tänkt hoppa på den, det är ju så grymt roligt med CCar!!! Men jag vet inte vad som hänt, för först idag fick jag ihop mitt första bidrag (ett andra är på g, det är därför jag är uppe alldeles för sent...). Det är till en skissutmaning, ni hittar den och alla andra roliga utmaningar i Scrappers forum.


Ja, jag fortsätter att leka lite med färger :) Jag tog några detaljbilder, men de blev så dåliga, och eftersom det inte är någon idé att prova få några bättre bilder denna tid på dygnet, så hoppas jag ni ser det ni vill se :)
Ni som har småbarn kanske känner igen solen? Den kommer från en tygbok som en blöjtillverkare delade ut för nåt år sedan.

Nu ska jag natta. Kom igång med scrappandet ganska sent, det har varit en ovanligt krånglig kväll. Lillan har fortfarande feber, så hon blir hemma imorgon oxå, men de andra ska få gå på dagis igen.

På återskrivande!
Kram!

7 kommentarer:

Lilo sa...

Och snart får du mer pryttlar att strö ut på dina fina layouter! ;)
Jätteläckert har du gjort!!!

Carola sa...

Thanx girlie :P
Grymt läcker lo!!!

Cattis sa...

WOW!!! Vilken snygg och lekfull layout!! Och den där solen känner jag igen ;) Vilken kul idé att använda material från tygböcker. Nu måste jag leta fram dom!

Kram

Eyovine sa...

Den är fantastisk =)

Här hade vi också en tokdag igår... Min minsting är så otroligt mammig och klände och gnälle hela dagen... med påföljden att treåringen satte i gång med tokerier *suckar*... sen var det taxiverksamheten på eftermiddagen.. å mannen i stockholm. vissa dagar känner man mer än andra att man lever =D

Hoppas nu lillan hos dig kryar på sig ordentligt.

Soliga hälsnings kramar Maja

kristina sa...

åh! den är bara så grym!! älskar alla färgerna!!

marit sa...

Underbar vännen!

Nu har vi haft vår i 2 dagar, fast det blåser.
Kram

*Bling* sa...

Hej här är vi också sjuka och vi som ska kryssa i morgon...ja vi får ju iallafall sova ifred och maten serverad så vi kanske klarar det med lite IPREN mm. Men nog om sjuka...förutom dina lo´s som är "sjukt" fina ;)

Krya på er allihop