måndag 2 mars 2009

Vinst, magsjuka och Mammas lilla piga...

Yey, jag vann minsann bloggpartyutmaningen som Lilo hade!! Den där med kronan *pekar nedåt*. Att mitt namn drogs bland alla 23 (!) :)
Och vilken vinst!! Bla de alphastickers från Prima som jag suttit och dreglat över!! *dansar runt lite*

Ja...i övrigt har vi magsjuka hos oss. Blä! Jag är den enda som klarat mig, alla andra kräks :( Ja, förutom lillan, som var först ut, fredag kväll, och nu börjar tillfriskna... Sambon är oxå helt utslagen, så jag har både VAB och VAS...eller egentligen vårdar jag väl inte sambon, jag har ju knappt ens sett till honom idag.

Vi återgår till scrappandet istället, nu :) Som jag tidigare nämnt så fick jag helt underbara papper, rubons, chipboard, alfabet och knappar från Basic Greys serie Marrakech i mitt DTpaket från Ilona på SkaparLusten. Dagen efter kitet landat i min brevlåda scrappade jag tre snabba layouter, och här är den första:



Färgerna är naturligtvis mycket härligare i verkligheten. Det är en ganska enkel layout, men med dessa färgstarka papper känns det inte som att det behövs så mycket mer.
Layout nummer två har jag lagt upp i SkaparLustens blogg idag, så kika in där om ni är nyfikna... :)

Nu måste jag återgå till att ta hand om mina sjuka små.
På återskrivande!!

2 kommentarer:

Carola sa...

Vilken mysig LO. Hoppas hela familjen kryar på sig snart!

Kram

Lilo sa...

Grattis igen till vinsten! Ska försöka posta idag om jag törs lämna hunden ett litet tag, han är dålig igen. =(
Jättefin LO! Nu ska jag skutta till Skaparlustens blogg och se på den andra!