lördag 28 februari 2009

Nobelpris? Oscar? Grammy?

Ja...vad hände nu med allt man skulle hinna med innan man nådde min ålder??? *fniss*

Ja, nu minsann har jag kommit igång. Jag menar...vart tog februari vägen??? Jag hade ju typ all tid i världen till att få ihop en massa bidrag till alla roliga utmaningar i Bloggpartyt...och nu sitter jag här. Med kanske fem bidrag, allt som allt. Max.
Det senaste, och sista, är till utmaningen som Lilo har, och som går ut på att man ska ha en prins- eller prinsesskrona av något slag på sitt alster.



Lite spontanscrappat när jag såg fotot som låg och skräpade, det var nåt helt annat jag hade tänkt göra, men det hinns. Den här måste ju upp ikväll...jösses, limmet har inte ens torkat under blingstenarna *s*
Nej, nu ska jag...gå och lägga mig, tror jag. Jag e s**ttrött!!

På återskrivande!

5 kommentarer:

Lilo sa...

Ha ha ha... vad rolig du är! Jag hann bara två layouter jag och de gjorde jag idag. ;)
Läcker layout! Och du har tid än! Klockan är inte ens midnatt. ;)

Eyovine sa...

Såååå coool och gillar humorn =D..
Lo:en här nedanför vart också läcker. Lyckades inte göra Silwerstars utmaning jut pga att jag inte vet vad jag inte gör ;-).. du hade listat det sååå bra...

Kramiz Maja

Marit sa...

Haha, det vart ju sk-tbra!

Jättekul!!!

Kram

Villa nöystu sa...

Vad roligt att se dig med krona... passande tycker jag... och kom ihåg att du faktiskt erövrat mångas värld redan...
Jättefin lo.

Kram P, i ett soligt men kallt kustland

MissMian sa...

vilken häftig LO!!! du lyckas så otroligt bra med dina titlar jämt!