söndag 15 mars 2009

Eller hur, syrran...

Igår kväll kunde jag äntligen scrappa loss med det härliga dt-paketet jag fick av Marit Scraphörnan. Två LOer hann jag minsann med, här är den första:



Älskar verkligen den illgröna färgen!! Och papprena var så vackra på båda sidorna, att jag hade lite problem att välja, och komma igång. Men det är kärt besvär *fniss*
Titta in i Scraphörnans blogg så ser ni vad jag använt för material. Det, plus mycket nytt, och ännu mer på g (!) hittar ni naturligtvis i shopen.

Här har det varit en varm och, i dessa tider, ovanligt vindstilla dag. Tyvärr har det inte varit mycket sol, men ljuvligt ändå. Vi trotsade förkylningar och gick ut ett par timmar. Lugn lek i vårvärmen är ju bara bra för hälsan!!

Nu måste jag börja förbereda middagen. En god vän kommer snart på besök och jag vill ju inte stå vid spisen hela tiden...
På återskrivande! Tänkte också ta mig en trevlig bloggrunda ikväll :)
Kram!!

3 kommentarer:

Eyovine sa...

Härlig kontrast mellan de gröna och svarta =).. Å så swirlarna LOVELY!!!
En super Lo helt enkelt!!

Här har det också varit gråväder idag... men vindstilla och plusgrader. Känner mig rätt mör efter denna helg... stalltjänst helgerna tar lite på krafterna.

Hoppas ni får krya på er nu från förkylningseländet.

Kramiz Maja

Alien Bling sa...

Jag älskar kombon svart och limegrönt så den här LO'n faller mig i smaken. Jättesnygg helt enkelt! :D
Med fantastiska detaljer, tyllen, swirlsen, punchin. Och pärlflossen - min pärlsfloss ser bara knasig ut när jag leker med den...

Monika sa...

Dina loer blir bara vackrare och vackrare, jag fattar inte hur du gör!!!