torsdag 12 mars 2009

Premiär för Scraphörnan!!!

Aaahhhh...det är alltid nervöst att göra ett första alster för någon. Och mitt premiäralster för Scraphörnan är dessutom ett påsalbum, någonting jag aldrig provat göra förut!!
Spännande!! Och hur kul som helst!
Jag vill verkligen tacka Marit för den utmaningen, här kommer garanterat att göras fler påsalbum!

Ja, albumet då??? Ja, det som var en liten, brun papperspåse ser nu ut så här:







Kila in i Scraphörnans blogg så ser ni hur jag gått till väga, och vilket material jag har använt. Materialet i sin tur finns naturligtvis i shopen!!!

Ikväll tänker jag också lägga in en liten demo här, på hur jag gör pappersrosor av den typ som finns på den här LOn. En och annan har undrat :)

Må så gott, allihop, och tack för titten!!
På återskrivande!
Kram!!

5 kommentarer:

Marit sa...

Nervös, haha, du knåpade ihop det snabbt som attan =)

Supersnyggt blev det dessutom!

Kram

Tiggy sa...

Supertjusigt. :) Rolig idé!

Eyovine sa...

Läckert!! Ska kika i scraphörnans blogg... så jag får se hur du gjort. Gillar massor!!

Kramiz

Carola sa...

Kanonläckert!!
Måste kika hur du har gjort också. Vill prova, men har inte vågat mig på de ännu.

Essmo sa...

Jaa, snyggt! =) vilka härliga färger! =)
kram !