onsdag 11 mars 2009

Paket, paket, paket!!!

Idag landade då det hett efterlängtade godispaketet från rara MaritScraphörnan, i min brevlåda. Jag säger bara: WOW!!



En vinst som inte går av för hackor


Dels fick jag min vinst (Basic Greys underbara kollektion Wassail) och sen fick jag mitt första dt-kit!!!! Jag fick också ett litet "uppdrag", eller önskemål, som jag suttit och pysslat med ikväll. Mitt livs första....ja, ni får se sedan, jag lovar att meddela när det är färdigt, fotat och lagt upp i Scraphörnans blogg ;)

Nu ska jag pyssla lite till, innan det är dax att natta. Oj, så kvällarna känns korta :(
På återskrivande!!
Kram!


4 kommentarer:

Villa nöystu sa...

Du lilla luring, trots besök varken berättar du el visar paketet.. hmmm... kan det vara för att det var SÅ länge sen sist å vi bara babblade på, månne??!!! Grattis igen, vinsten ser superfin ut. Det blir spännande att följa hur du förvaltar den.
Grymt snygg LO som du visar i förra inlägget. Har du alltså gjort pappersrosorna själv? Men, isf...hur går det? Är det inte hur pillerjoksigt som helst?! Du är ju makalös!
By the way; you-me...businesstalk tomorrow... IMPORTANTE!!! Jag fick en ide nyss, eller det var nog egentligen Räven, men är ju rädd att du sussar sött nu, så jag måste ju då bärga mig till manana.

Förresten, tack för idag!
kram P

Marit sa...

Det ska bli såå spännande att få se vad du knåpar ihop!!

Mycket förväntansfull!
Du är så duktig att du nog måste flytta närmare hit ;-)

Kram vännen!

Miss Goldie sa...

Grattis till vinsten!

Essmo sa...

Åååh! va spänannde det skall bli & se vad du hittar på!! =)

Jag har något till dig i min blogg... ;)

kramelikram!