söndag 8 mars 2009

TACK!!!

Stort tack för alla värmande och omtänksamma kommentarer i förra inlägget!!

Lillan mår fortsatt bra :) Jag landade lite hårt, sedan jag kommit hem och börjat slappna av en aning, men det håller på att bli bättre :)


Dansar med äldsta syrran efter hemkomsten från sjukhuset. 
Musik? ABBAs "Dancing Queen" :)

Som ni nog ser så har jag ändrat lite i bloggens utseende. Visst kan svart vara bra som bakgrund mot alster man visar upp, men nu går vi mot ljusare tider, och jag har mycket roligt att se fram emot (ja, jag återkommer till det nämnda mailet..men ni som är uppmärksamma kan nog hitta en eller annan ändring här någonstans ;) ) så nu ska det svarta ut!!!

Garanterat blir det en hel del experimenterande och fippplande med layouten, men håll ut...tids nog hittar jag rätt.

Nu ska jag sätta mig och vänta på brevbäraren som ska komma med massor med scrapgotter från Marit på Scraphörnan.... Hm...eller kanske borde jag sova först????

På återskrivande - och tack än en gång!! *kramar*

7 kommentarer:

sandra sa...

Amen fyy! Sitter och läser förra inlägget, vilken hemsk upplevelse!! Jag tänker på dig massor, tur att allt gick bra.
Krya på er nu och var rädda om varandra.

Kramisar sandra

Villa nöystu sa...

Jag gillar det nya utseendet massor, fattar du nog- galen i vitt som jag ju är...
Kul att se dem dansa. Snyggingarna!
Hoppas middagen var GOOOOOOD!

Vaddå återkommer till mailet... ska du fortsätta att hålla oss på halster----hur länge då?!
Nyfiken i en strut...
Kram vännen

NetteR sa...

Fyy för er upplevelse med lilla dottern här nedan. Ryser i hela kroppen. Tur att allt slutade väl.

Kramar från snö-blåsigt västerbotten.

rose-marie sa...

åh.. vad skönt att höra att hon mår bra i alla fall...

tack.. alltid trevligt att höra =)

♥Annes scrapperi♥ sa...

Vilken mardröm NI haft! Usch!!
Tur att det gick bra ändå!
Lite glada nyheter till dig hos mig också ;o)

Kram Anne

CillaT sa...

Kan det vara att 4 bokstäver tagits bort framför en tvåbokstavsförkortning? ;D

Kram

Marit sa...

Ser ut som att "GÄST" saknas på Skaparlusten ;-)
Gratta Ilona från mig haha.