lördag 21 mars 2009

Överskattat nöje....

Först och främst: Tusen tack för alla söta och värmande kommentarer. Jag kan inte säga nog många gånger, hur mycket de betyder, varenda en :) Ni är underbara!!

Då det gäller scrappandet så var det nu dags att riva och smutsa ner litegrann, efter att ha lekt med färg och raka kanter att tag :) Jag gillar att göra lite olika stuk på alstrena, beroende på humör, papper, ev uppdrag, och så vidare...
Idag har jag skapat med lite från den underbara vinst Marit på Scraphörnan skickade mig: kollektionen "Wassail", från Basic Grey, och det gick alldeles utmärkt att scrappa ett sommarfoto med julpapper.


Av minen att döma, verkar lillan måttligt intresserad av att plaska i sjön... I fotots vänstra hörn har jag dekorerat med rub-ons från Wassail.


Spetsen har min mamma virkat, men de ljuvliga små rosorna från Prima hittar ni i shopen.


Har letat fram blommor, spets och dekorationer i mina gömmor :)


Ännu en detaljbild. Älskar dessa blommor, Collage flowers från Prima, men har använt dem alltför sällan. Tur jag hittade dem, för jag tycker de passar perfekt till denna LO. 

Idag har vi varit bjudna på middag till mina föräldrar. Vi har ätit och fikat mycket gott :) Vad gäller väder, så har vi haft både solsken och världens snöfall - rena rama aprilvädret, med andra ord...
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg.
Kram!! 

14 kommentarer:

MissMian sa...

Men hallå!! Så otroligt snygg LO!! Jag sitter bara och gapar!

Eyovine sa...

Du är en så mångsidig scrappare.. alltid kul att kika in här. Å denna är underbar. Hela upplägget gillar jag och alla vackra detaljer för att inte tala om fotot =). Perfekt med andra ord!

Kram Maja

Cath. sa...

Ååååå!!! Adorable!!!

♥Annes scrapperi♥ sa...

Helt underbart Emma! Häftigt med julpapper till sommarbild!! Only sky i a limit =o). Du är jätteduktig!

Anita/AniLi sa...

Hej
hittade hit via Scraphörnan. Fantastiskt härlig LO du gjort!
Anita

Essmo sa...

Wow, Emma! Den är helt fantastisk! Vilka underbara detaljer med spets & minirosorna som jag bara älskar! Sååå fin!
kramis!!

CillaT sa...

Vilken underbar! Sådan härlig blomsterfägring.

Cattis sa...

Åååhh!! Vad snyggt!!! Så roligt när du scrappar så olika stilar! Det blir då extra spännande att kika in till din blogg!!

Kram!

Annyt sa...

Thihi..ja vi ska visst fajtas lite!
Grym Lo, du behärskar många stilar du..gillar denna!
Kram// Dt-systern Anna

Kajsan sa...

Har kikat runt i din blogg! :) Sååå mkt fint! Och denna LO är alldeles underbar!
Ses i scrapfeber-forumet! ;)
Mvh Karin Z/Kajsan

marit sa...

Hallå där!

Den är uuunderbar!

Är stolt =)

Kram

Alex sa...

wow! helt underbar! o så olika stilar från LO till LO! fantastiskt! älskar att kika in här!! o bara för att du är så bäst så har du nåt att hämta inne hos mig ;-)

*Bling* sa...

Nu är det min tur att stirra så ögonen poppar ut.
Vilka fantastiska detaljer spetsen på kanten, ska jag sno. Kedjan där vid blomman. Och såklart min favvo att sätta blommor i grupp
Vilka färger sen då...
Kram

Ewa sa...

Ursnygg!!!