fredag 1 maj 2009

Tack till alla som ville vara med och fira mitt första år som scrappare :) Nu är vinnaren dragen....

Jag valde att köra med gamla hederliga lappar, istället för random.org....




...och jag hade lovat en morgonrufsig Frida att få dra vinnaren...



....som blev....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Sara!!!!!!!


Grattis!!! Maila din adress till mig på emma.lang[at]telia.com (ta bort [klamrarna] och placera kanelbullen där :) ) så kommer detta




på posten...



Ha en riktigt skön helg, allihop!!
Och glöm inte bort att CyberCropen hos Allt om Scrap startar imorgon!!!
På återskrivande!!
Kram!!!

4 kommentarer:

aviga Ellen sa...

Attans! Ingen tur den här gången heller. Men grattis till vinnaren. :-)

Carola sa...

Grattis till Sara!
Vart har du köpt de där läckra sakerna?? VILL HA!!! :D

sara sa...

Jippi,,,det är ju jag. Kan knappt tro det är sant. Tack !!!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis till vinnaren!

*pekar ner* Jättefina layoter du fixat till! Tycker du fixat den monokromatiska alldeles perfekt!

Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica