torsdag 14 maj 2009

KAOS!!!

Jag fick en alldeles underbar award i min brevlåda igår. Den kom från sötaste Karin :




Om KAOS (taget från Yolis blogg)
"KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje) En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm.

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."



Ja, då var det detta med att skicka awarden vidare... Efter mycket funderande har jag valt att gå tillbaka till då jag precis började scrappa, till två som på olika sätt fascinerade och inspirerade mig då - och som gör det minst lika mycket nu. Plus en nybörjare....fast det skulle man aldrig kunna tro!

MissMian
- för dina underbara feel-good alster, fulla med färg, mönster och de mest fantastiska detaljer. Min första LO gjorde jag till en tävling hos Stellas, precis i samma veva som du fick ditt DTuppdrag där. Jag minns hur jag tänkte "Wow...!!!" Jag tänker så än idag.


Linda
- för dina fantastiska me-so-love alster, som gör mig så glad, med alla färger (totalt omatchade och matchade ;)), detaljer och allt det ceriiiisa!!! Och för alla små inredningsprylar du hittar, i de mest fantastiska färger och former. Plus världens pussigaste och sötaste Max ;)


Aleksandra
- för dina helt otroliga och kreativa alster, fulla med de mest fascinerande små detaljer. Att du är nykläckt scrappare skulle jag för mitt liv inte kunnat tro, om du inte sagt det själv. Det ger en sådan kick att titta in hos dig! *Ho, ho, alla som söker DTs där ute...*

Jag blir alltid tokinspirerad av att titta i i era bloggar - tack för det!! :)
Maila era adresser till mig, emma.lang[at]telia.com, så jag kan skicka er award.



Må så gott allihop!
På återskrivande
Kram!!






3 kommentarer:

Alex sa...

åh vad du är söt! blir så där löjligt rörd, du vet ;-) tack vännen! du gör mig glad du! kraaaam på dig!

Villa nöystu sa...

Det är ju inte ofta man får gratuelera till någons KAOS men nu gör jag det; grattis. Tror inte heller jag får ngn smäll för det.
Du är bäst vännen.
Hoppas du inte jobbar lörd, tänk om vi faktiskt skulle SE och PRATA med varandra två gånger på samma vecka.... nääää, kanske vi skulle bli less varandra då?! Jobba du, jag bryr mig inte (koderna du vet) ... hhahahhaha

Stor KRAM

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis till din fina award! Den är görsnygg och det ska bli spännande att se hur dina kommer se ut!
Jag tänkte sätta mig i helgen och skapa mina, har typ sex stycken som ska iväg.. *puh!* Men det är ju ett roligt nöje att tilverka dem och själva idén är grymt bra tycker jag!
Frågan är bara om jag får nån tid över? Vi har ju fått hem yrvädret som tar det mesta av vår tid i anspråk, tyvärr tar det tid från bloggrundorna också *snyft* men det är hon ju såklart värd ändå!

Ha de gott tjejen och en trevlig helg!
Kram / Angelica