måndag 18 maj 2009

Livstecken

De senaste dagarna har jag haft fullt upp med jobb, kids och trååååkiga göromål, så jag har inte hunnit scrappa. Eller blogga. Men ett litet inlägg ska jag väl få ihop innan jag lägger mig...


Först och främst så har jag blivit utmanad av allra sötaste Maja:

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: ost, ägg, mjölk
Frys: frysta grönsaker, köttfärs, kyckling 
Skafferi: knäckebröd, makaroner, mjöl
Handväska: plånbok, bilnycklar, pappersnäsdukar
Sminkväska: heh...gammalt smink från 18hundra, som nog måste slängas...
Badrumshylla: tandborste, tandkräm, deo
Förråd: banankartonger med barnkläder, en extra kyl + frys, returförpackningar (spelar ingen gång hur ofta man åker till återvinningsstationen)
Hjärna: tänk om..., hur ska...., vad vill...
Jackficka: husnycklar, snytpapper, "plopp" eller mynt till kundvagnar
Kryddskåp: "BBQ & mesquite", kanel, svartpeppar
Barskåp: heh...bar? Jaha...som i alkohol??!??! Har inte varit in på Systembolaget på år.
Köksbänk: alldeles för mycket papper, kanna med vatten, torkställ för vällingflaskor

Ja...hm..vem ska jag då utmana?? Jag väljer att utmana aviga ellen, Carola, Sofia och Angelica.

****************

Sedan kan jag ju lägga upp de KAOSaward jag skickat iväg, eftersom de nog kommit fram dit de ska, nu :)









Jag har ett par LOer jag inte visat, men det får bli en annan dag. Känner mig inte riktigt på topp för närvarande, och tror allvarligt att jag glömt hur man scrappar....dessutom är jag såååå trött.
Hoppas hitta lite inspiration, tid och ork för pyssel imorgon kväll. Sambon, som varit borta hela helgen, hann bara vara hemma måndag, innan han fick åka iväg för ett par dagar, igen... Så jag hinner det jag hinner. Inte mer *skratt*

Må nu riktigt gott, allihop!
På återskrivande!
Kram!!!




5 kommentarer:

♥Annes scrapperi♥ sa...

ÅÅÅÅ så UNDERBARA dom är, dessa KAOS kort!!

Ta hand om dig och dina små och vila om du kan och hinner! Vi finns här ändå när du orkar och hinner visa nåt igen! Det är alltid lika SPÄNNANDE!

Styrkekramar!

Anne

CillaT sa...

Härligt med ett livstecken=) KAOS-korten är helt underbara! Och var inte orolig, scrapperiet kommer igång - du har bara en liten samla-inspirations-paus. (Jag med tror jag, för här händer inte mycket...)

Kramar

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Gud vad snygga awarder tjejen! Det är så kul att se allas olika stilar på dem! Dina mottagare kommer ju bli superglada!

Jag har antagit din utmaning, tack för den tjejen! Det blev lite andra grejer på min lista eftersom det är den tredje utmaningen av samma sort.. *fniss*

Hoppas du får en supertrevlig helg!
Kraaaam / Angelica

Carola sa...

Vilka kanonläckra kaos kort du gjort!! Fast vad menas med Kaosawards??
Utmaning antagen.

Kramiz ♥

marit sa...

Underbara KAOS!

Är i Gbg hos bror så jag tänkte hälsa på lite här och där...
Klart du inte glömt... du har lite amnesi tillfälligt bara.

Kramissain