torsdag 21 maj 2009

Poängjakten

Det går trögt att få igång scrappandet... Jag har ett par idéer, men jag har inte kommit så långt som till att plocka fram alla grejer. Mer än en gång har jag önskat att jag hade ett pysselrum där jag kunde lämna pågående projekt framme, och bara stänga dörren...
Nåväl. Kanske en dag... :)

Det gick inte så bra i poängjakten hos Tant Scrappa den här månaden heller. Men vilka bidrag!!! Det återstår en deltävling, sedan är det slut. Jag har bara placerat mig i en deltävling, så chans på vinsten har jag inte, men naturligtvis vill jag ändå genomföra hela "jakten" :) Det är en rolig utmaning i sig att försöka få med lite av allting i kiten.

Nu senast var det vintage som gällde, och bland de olika dekorationerna hade Ulla skickat med en nylonstrumpa...










Sedan tänkte jag visa den beställda födelsedagspresenten



Det var en önskan om mycket färg, och turkos eller teal. Jag har lämnat plats för dold journaling, där en hälsning kan lämnas :)


Hoppas ni alla har en riktigt trevlig helg, och att ni får vara långlediga. Själv jobbar jag 13-timmarspass både lördag och söndag, men jag ska inte klaga - jag behöver få jobb :)

Tack för titten, och på återskrivande :)
Kram!!!



3 kommentarer:

Daria sa...

Gud vilka Lo`s, superfina! :)

Eyovine sa...

Hej vännen, det är mig verkligen ett mysterium hur du inte placerade dig på tant scrappa. Jag bara älskar din vintage lo och du var min favorit =)... den undere loen halt fantastisk!! Så underbara färger och alla lager och detaljer MUMS!!!

Kramiz Maja

Ulla sa...

Jaa, den var verkligen kanonfin. Och det var kul att det var många fler som röstade. Och vaddå inte vinna??? Det är så otroligt jämnt i toppen, så sista är avgörande kan jag avslöja....