måndag 4 maj 2009

Bidrag till CyberCropen

Jag har fått ihop två bidrag till CyberCropen hos Allt om Scrap. Det känns ju inte som några direkta höjdare, men var roliga att scrappa :) Hoppas hinna fler, och eftersom CCn slutar ju först tisdagen den 12 maj, så har jag ju ännu tid på mig.
Håller ju i två utmaningar, och har fått in så snygga bidrag - och hoppas på än fler :)

Mina egna bidrag, då... Ja den första är en LO i en liftkedja. Jag skulle lifta Pernilla, och valde den här LOn.

När jag såg den var det ingen tvekan....



...eftersom jag ju också har en Ellen, och ett gäng foton med henne på skidor, som väntat på att scrappas :)
Jag har liftat i princip allt... Upplägg, titel, tema, journaling note och spetsarna.


Den andra LOn är till materialutmaningen som Bitte71 håller i.
Man skulle ha med minst tre icke scraprelaterade saker, sida ur en bok eller tidning, något runt och häftklamrar.

Jag valde att scrappa den hiskeliga kombinationen tonår och 80tal *skratt*. Ger onekligen lite ufovibbar ;)


Mina icke scraprelaterade saker är kylskåpsmagnet (alien), tygmärke för kläder etc (döskallen), en plastbit, ett fult, 80talsaktigt spänne från ett bälte, tygremsor och en ep-skiva. Det runda är ju ep-skivan, samt några knappar...




Detaljbild på dekorationer.

Igår presenterades vinnarna i Scrapfebern hos Magdas, och jag vann en deltävling med denna LO!!!
Helt otroligt, för det var verkligen massor med hur snygga bidrag som helst. Nu ser jag fram emot att ett hemligt scrapgotterpaket ska landa i min brevlåda....
Stort grattis till Christel, som tog hem segern i Scrapfebern, och en extra stoor grattiskram till min DT-syster Anna som hamnade på (en delad) andraplats :)
Vann ju förresten en av utmaningarna i CCn hos MiMa´s oxå, med den här LOn. Det scrapgotterpaketet har redan landat hos mig :)

Hoppas ni alla har fått en lika bra start på veckan, som jag.
Tack för titten, och på återskrivande!
Kram!!!

4 kommentarer:

aviga Ellen sa...

Vad läckra grejer! Och var snygg du var på 80-talet! :-D

nillar sa...

Läckra layouter och så roligt att du ville lifta min sida! Visst är Ellen ett vackert namn?!
/Pernilla

Nenne sa...

Stort grattis till vinsten i scrapfebern! o tack för kommentaren i min blogg tidigare - det gör mig såå glad!

Nu lär vi ju ses lite på AOS cc oxå!

Ha det gott!

/Nenne

Cattis sa...

Dina bidrag till cc:n är helt Underbara, läckra så kreativa! Älskar dom!!!

Kram!