torsdag 7 maj 2009

Tack!!!

Tack för all omtanke, kommentarer och mail. Och telefonsamtal. Alla värmer enormt :)
Har inget färdigt pyssel att lägga upp idag, men tänkte skriva att läkaren ringde idag, om svaren från magnetröntgen:
Allt se alldeles normalt ut!!!Förstå vilken lycka, vilken lättnad!! Nu vill vi lämna det här bakom oss, och vi hoppas slippa uppleva något sådant igen.

Lillan själv? Här dansar hon för fullt till ABBA, men blev lite störd då mamma kommer med kameran...



Urtjusig i äldsta syrrans linne och mockasiner, samt mellansyrrans kjol. Klart man passar på när de är på dagis ;)

Idag fick jag två paket på posten. Jag har inte hämtat mig än... Det ena var mitt fantastiska DT-kit från Marit och det andra var min kanonvinst från Magdas. Jag vet inte om jag fått eksem.... varför kliar det annars så i fingrarna...;)

Tack för titten, och för alla tankar kring detta med lillan. Ni är bäst!
På återskrivande!
Kram!!!

11 kommentarer:

MissMian sa...

Så skönt att allt var bra!!!! Det är otroligt hur mycket oro som finns i våra mammakroppar!!! Massor med kramar till sötisen!

Marit sa...

Underbart att höra att allt gått bra!!!

Skulle ringt tänkte jag, men dagen gick åt till momsredovisningen... Som vanligt har jag inte lagt in en endaste sak i bokföringsprogrammet, så nu sitter jag med ett helt kvartal på en gång... typiskt mig ;-)

Pussa lillan från oss!

ronjabus/Anna sa...

Åh vad skönt att allt var bra!! Ser fram emot det du ska skapa :-)Du gör så himla fina saker! Kram!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh vilket skönt resultat av få höra - sånt gillar vi!
Och vilket härligt foto på lillskruttan - gud vad busigt charmig hon ser ut! Och så jäkla söt i kläderna *fniss* Det måste nog vara det bästa med storasystrar - deras enorma klädgarderober!

Ha de bra snäckan och skönt att ni kan släppa detta nu!
Kraaam / Angelica

rose-marie sa...

åååh.. vad skönt att få ett sånt bra besked =)

å så roliga paket på det... ska bli riktigt spännande att se vad för kreationer som kommer ur det *ler*

kram

bitte71 sa...

Åh, vad skönt att allt gick bra!! Kramen!

Alex sa...

Åh vad skönt att höra att allt var bra! Puh.. lättad... O hon är så söt o så glad! Man vill bara attackkrama henne o busa lite :-)

Ser fram emot lite bilder på din vinst! *nyfiken*

Kram på dig tjejen!

Alex sa...

ehm.. var lite för snabb.. man kanske ska säga GRATTIS till vinsten också ;-) nu.. nu är jag nog klar.. kram, kram!

Essmo sa...

åååh, va skönt att det ser bra ut! Söt hon är!! =)

Jag har något till dig i min blogg =)=)

kram kram!

Annyt sa...

Säger det igen, jag är såå glad för er skull..lilla sötisen!
Ser att ditt vinstpaket hittat hem..själv väntar jag otåligt på mitt!!
Kram// DTsyrran

Cattis sa...

Åååhh..vad härligt att läsa detta!!!
Vilken lättnad!

Kram/Cattis