måndag 25 maj 2009

Lyckliga jag :)

Tack för alla tittar och söta kommentarer under min jobbarhelg :) Hade lätt abstinens igår kväll, efter två dygn utan dator, och det känns faktiskt lite skrämmande att jag är så beroende... Ser fram emot en rejäl bloggrunda ikväll, det känns som eeeevigheter sedan jag tittade in hos er!

Nu måste jag bara få säga att jag haft sådan grym tur på sistone, det är helt otroligt!!
Jag har vunnit världens blog candy, både hos Maja och Ulrica!!!
Jag kan knappt fatta det!!!! Hur lycklig är inte jag?? Snacka om flyt!!
Det tackar jag för :)

Sedan vann jag ju en deltävling i Scrapfebern hos Magdas för ett tag sedan, och när min fantastiska vinst kom, var det lite extra gotter med i paketet, plus en förfrågan om jag hade lust att gästa Magdas blogg. Jamen självklart, vem vill inte det?!?!?!?
Det tackar jag oxå för :)

Så, idag lägger jag upp det första av de tre alster, som jag gästade Magdas med. Jag tar inte alla på en gång, jag vill ju ha lite att lägga upp en annan dag ;)



Det är en väldigt enkel LO, där de PhotoShop-redigerade fotona av mellantösen får stå i centrum. Hon hade på sig en sån där maskeradhatt från IKEA, och det passade perfekt till det läckra pappret från "3 bugs in a rug". Rubriken var ju färdig, och allting :)


I övrigt har jag landat lite sedan helgens megapass, plockat i tvätthögar här hemma, och besökt arbetsförmedlingen.

I morgon är det tänkt att äldsta tösen ska operera sina ögon, och jag hoppas verkligen det blir av. När hon vaknade i morse var hon lite snorig och hostade en del, men efter ett telefonsamtal till ögonmottagningen på Sunderby sjukhus så blir det nog så att hon och jag åker ner i morgon, i alla fall. Dock med vetskapen om att operationen kanske inte blir av... Men blir den nu flyttad, så får jag och tösen en liten utflykt tillsammans, i alla fall :) Det är varken hon eller jag bortskämda med...




En glad tös :)

Jag har inte hunnit scrappa någonting, men jag har gjort en LO för Scraphörnan här tidigare, så håll utkik i butikens blogg, på torsdag :)

Nej, mina vänner, nu ska jag hänga tvätt...
Tack för titten, och på återskrivande!
Kram!!!


10 kommentarer:

Essmo sa...

hihi.. JAA, din lila turgumma! *fniss* =) Himla fin LO,såg den inne hos Magdas..DU är bara såååå bra!

kramkram!

Eyovine sa...

Men grtattis vännen =)... flyt du har då!! Å så himlans roligt att få gästa Magdas.. vem skulle inte vilja det =D..
Såg ju denna inne hos Magdas också... å jag bara tokälskar den så det så!! Jag har ofta väldans svårt att scrappa så enkelt och beundara därför såna scrapverk på ett alldeles speciellt sätt... för det är inte alltid lätt att göra enkelt. Vad jag babblar... har inte pratat med någon vuxen idag =)

Ha det fint med tvätten.... ska också hänga en nu..

Kramiz!

Alex sa...

Snacka om flyt! Hihi! Kul! :-D

Gillar din layout MASSOR! Den är helt enkelt perfekt! Det är då en underbar känsla när man lyckas matcha så där perfekt till foton man har. Nåt jag alltid försöker sträva efter (inte alltid det går dock ;-))

Hoppas operationen blir av! *håller tummarna*

Stor kram på dig tjejen som gör mig glad!

Cattis sa...

Jag hinner ju inte med dina uppdateringar....;) Men då har jag istället massor av härlig inspiration att titta på. Själv har jag kört fast... =/

Min tvätt är redan hängd. ;)

Kramar/Cattis

Eyovine sa...

Skickar er en liten extra tanke idag.... hoppas allt går bra i Sunderbyn.. fick iaf äntligen iväg din vinst.... så den lär dimpa ner i brevlådan i morgon med lite tur =)

Kramiz

CillaT sa...

Stort grattis Emma, det är ju underbart att ha lite tur då och då! Layouten är fantastisk. Man blir glad, glad, glad!

Hoppas att operationen blir av och att den går bra. Både jag och min äldsta dotter har opererat ögonen. Jag på stenåldern och hon med den nya braiga tekniken.

Kram

Eyovine sa...

hehe ... jag har övat på din fototeknik.... men behöver öva MYKET mera ;)

Skönt att allt gick bra idag =)

kram kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men var har du köpt all din tur då? Jag vill också ha lite! Fast det har jag, så jag ska faktiskt inte klaga! *ler* Du är väl förunnad vinsterna och så fint du gjort med gästpaketet från Magdas - ursnyggt! Ska bli kul att se mer vad du hittar på åt dem! *ler*

Vad är det för operation lilltjejen ska göra? Hoppas allt går vägen och att det blir gjort, jobbigt att gå och vänta ju!

Ha de bäst tjejen!
Kraaam / Angelica

LillBlomman sa...

Grattis!! Sååå söt lo, gillar leken med titeln! Nu finns du med på min bloggrunda:)

Anonym sa...

Jag hörde att allt gått bra på Sus, va skönt :-) Vi ska snart dit på ny ögonkontroll hos doktor Greg. Få se då vad han säger..jag antar att de bara blir nya glajjor åt sonen.. Ta hand om er! *kram* // Eva R