lördag 16 maj 2009

Rösta!!

Nu har Ulla lagt upp alla bidrag till den 4e deltävlingen i Poängjakten hos Tant Scrappa.

Nu behövs era röster!

Ni behöver inte ha deltagit i utmaningen, ni behöver inte vara registrerade någonstans - ni behöver inte ens vara scrappare eller kortmakare. Alla får rösta!! Ni har t.o.m. den 19/5 kl.20.00 på er.
Mer information, och alla underbara bidrag, hittar ni i Tant Scrappas blogg.


Själv har jag inte hunnit pyssla särskilt mycket. Jag har gjort färdigt, och postat, KAOSawarden, det är väl allt. Sambon är borta hela helgen, och idag har jag och kidsen varit på barnkalas :) Solen skiner, och det ska den visst göra imorgon också. Själv jobbar jag mellan 7 och 21 :(
Nej, barnen blir inte ensamma hemma ;) Det blir en heldag, och kväll, hos mormor och morfar...

Må så gott!! Tack för titten, och på återskrivande!!
...och in och rösta nu!!

Kram!!

6 kommentarer:

Ulla sa...

Hej, bra att ni påminner, det märks!!! Hoppas helgen varit bra...

Villa nöystu sa...

Hahhaha... undra vad som hade hänt om de hade varit ensamma hemma?!
Iaf hade jag nog då kommit på besök efter den 4 juni...

Hoppas du hade det bra på jobbet. Jag har målat massor och fixat lite smått & gott,
kramis

MissMian sa...

Tack för ditt mail...jag blev så rörd att jag fick tårar i ögonen!

Eyovine sa...

Jag har utmanat dig =)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Ska kika in och rösta där imorgon - hinner knappt med datorn nu för tiden. Ett litet busfrö vid namnet Kiara tar all tid i anspråk - hihi! Men just nu sover hon (förhoppningsvis för natten!)och jag hinner med en minbloggrunda!

När får man se dina KAOSawarder då? *nyfiken i en strut*

Ha de bäst!
Kramar / Angelica

Linda sa...

Tack snälla för posten!! Den var jättefin och så gulligt av dig med chokladen. TACK! ♥

Kramar