torsdag 9 april 2009

Tittut!!!

Jag fick, som jag tidigare sagt, ett underbart och mycket väl sammansatt dt-kit från söta Marit på Scraphörnan, men ändå har jag haft så svårt att få till denna LO!!! Den har legat halvfärdig ett par dagar, och jag känner mig fortfarande inte riktigt nöjd med den...men någonstans måste jag bryta, innan jag grubblar/pysslar ihjäl ett alster... Kanske känns det igen?!?!?!???
Dessutom blev fotot dassigt och tråkigt, allt i mina försöka att undvika stora spegelbilder i det högblanka fotot på LOn...



Mmmm...underbara papper från Crate Paper!!! Allt, utom rubon-bokstäver och häftklamrar, kommer från kitet. 




Jepp...mina kära pappersrosor - igen...


Nu ska jag umgås lite med sambo och mina godissmaskande små barn (Påskharen har hittat hit i år också...) innan jag ska jobba ett kortare kvällspass.
Nu önskar jag er alla en riktigt GLAD PÅSK!!!På återskrivande!
Kram!!!

6 kommentarer:

Monika sa...

Jammen... den här är ju preis lika vacker som allt annat du gör!!! Jag älskar den. Och dina rosor sen! Jag har verkligen försökt göra dem men det går bara inte. Supervackert!

Cattis sa...

Uuunderbar!! Som allt du gör!

Glad Påsk till dig med!

MissMian sa...

Jag tycker att den är underbar!! Älskar dina små rosor. Måste sätta mig en kväl och försöka!

CillaT sa...

Härlig! Jag kämpar med dina rosor på ett alster just nu faktiskt!

Alex sa...

O-ja, det känns igen ;-) Men den är helt underbar! Det kommer du nog också att tycka när den har fått vila lite ifrån dina pyssliga fingrar ;-) Älskar dina rosor (hur tjatigt det än låter). O det såg så himla enkelt ut när du för ett tag sedan hade en beskrivning. Men jag har inte riktigt lyckats få till dem! Suck... öva, öva.. :-)

Ewa sa...

Helt underbar lo. Gillar allt!