lördag 11 april 2009

Å hej...

roligt att ni vill vara med och fira mitt ettårsjubileum!!! :D

Igår gjorde jag ännu en LO från aprils lilla månadskit hos SkaparLusten, ett kit som är en perfekt bas till färgglada, lekfulla alster!!



Alla papper kommer från kitet, de stora hjärtana klippte jag ut från enfärgade baksidor, för att få en lugnare bakgrund till fotot.



Min assistent Kajsa får syn på sig själv på fotot....




Och vad är det här då?? Det går ju att krafsa på!!!



Me loooove!!! ;)


Och så här, apropå ettårsjubileum och SkaparLusten så vill jag skicka många kramar till Ilona, som har betytt så mycket för mitt scrappande, ända sedan jag gjorde mina första, trevande alster och startade bloggen...och som betyder massor än idag!! Tack för allt, vännen!! :D
Och tack till alla söta ni som tittar in, och ni som lämnar så gulliga och uppmuntrande kommentarer!!

Ha nu en fortsatt riktigt härlig påsk!!!
Jag och de två äldsta töserna ska snart åka "till byss" och hälsa på vänner, innan vi ska äta middag hos mina föräldrar. Alltid uppskattat att få sätta sig vid dukat bord och äta god mat :)
På återskrivande!
Kram!!!

2 kommentarer:

Eyovine sa...

Härligt färgglad Lo... å de stora hjärtana vart super =)... fin liten assistent har du också ;).

Kramen maja

Essmo sa...

Vilken härlig LO! *fniss* sötaste assistenten osså! =)

kram!