söndag 26 april 2009

Paus

Har tagit mig en liten scrappaus. Måste liksom hitta mojon igen :) Men den kommer... De flesta vet nog hur det är, emellanåt blir man liksom tvärless på sitt eget scrappande.

Tack alla söta ni för peppande och gulliga kommentarer!! De betyder massor, som alltid!!

Ja, vad har jag gjort nu när jag inte scrappat?? En prommis med en kär vän, lite hushållssysslor och annat trist...och så har det ju äntligen blivit...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....cykelsäsong!!!

Ja, trots att de små cyklat mest hela dagarna i helgen, så pratas & tjatas det inte om annat, de få timmar de inte trampar runt...


Ellen finns där, någonstans under mössan....



Full fart för Frida....


Kajsa tog sig dock hellre en simtur...


Jag har inte glömt att jag lovade visa en sneak peek på vinsten i mitt ettårslotteri, men det är så att jag inte fick en väntad leverans i fredags, så jag hoppas på morgondagen :)

Hoppas ni alla får en riktigt bra vecka :)
På återskrivande!
Kram!!!

5 kommentarer:

Villa nöystu sa...

Det kan vara skönt med en paus ibland....

Till tjejerna säger jag bara "go girls".

Kram

Eyovine sa...

Du, grattis på dig själv ;).... var bara helt övertygad om att du skulle kamma hem fler vinster =D.

Har nu anlänt i hemmets härd efter en intensiv helg i hufvudstaden =D. Det har varit sååååå roligt och inspirerande.
Kikar bara in en snabbis, sängen ropar på mig.

Kramiz

Alex sa...

hallå där tjejen! ett tag har du ju sprutat ur dig lo efter lo efter lo så man bara satt här o skakade på huvudet o undrade var du fick allting ifrån.. så det kanske inte är så konstigt att du också till slut drabbades av lite mättnadskänsla :-) men jag är inte orolig... gnistan kommer säkert snabbt tillbaka! njut av våren o tänk inte på det... kramar!

Nenne sa...

Du..du är ju superduktig har ju häpnat flera gånger när jag kikat på dina bidrag till scrapfebern på Magda's. Du kommer nog igen - think outside of the box!

Supertack för din fina kommentar på min blog oxå!

Kram,

Nenne

maxell sa...

Härligt med cykling. Å snö! Vår har nästan försvunnit. Nästan så jag sörjer även om det är dags för väderombyte nu...

Grabbens cykel är kvar i bilen som vi fick lämna när vi vart sjuka. Hoppas vi piggnar till oss så han får cykla igen. För oj va han gillar det. Iofs... han har en sparkcykel med och den är nästan ännu roligare. ;)

Att ta en paus ja. Jag brukar inte göra det helt och hållet. För mig är det mer tiden och möjligheten som sätter stopp. Det gäller helt enkelt att prioritera vad som ger mig mest i skapandet och fokusera på det. Kanske hjälper det dig att tänka i de banorna med? För vem och varför scrappar du? Hårda frågor, men ack så nödvändiga att ställa sig ibland...