lördag 4 april 2009

Lik syrran....

Igår kom mitt dt-kit från Scraphörnan, och precis som förra gången var det grymt välkomponerat :)
Marit har ju åkt iväg på en veckas avkoppling idag, så vi DT:are får göra vad vi kan för att hålla bloggen igång...

I detta kit fick jag bla några papper ur den underbara serien Love letters från Little Yellow Bicycle, och jag kunde inte låta bli att riva, rulla och smutsa ner dem...heller....



För att se vad mer jag använt, kika här




Detaljbild på blommor, Magic Mesh och en urgullig uggla :)



Hakarna/hyskorna har jag sprättat loss från en tröja jag köpt på Myrorna, till tösernas utklädningskläder. Jag har fäst dem med Scrapper´s Floss.



Blommor, blader och bling :)




Som synes så har jag misshandlat även det tårtpapper som följde med kitet...


Så...nu, när jag rivit, rullat och smutsat ner ett par alster, så känns det verkligen som att det är dags för lite färg igen. Och till det jag har ett ytterst passande kit som ligger och väntar ;)

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg! I morgon var det tänkt att hela vår familj skulle till goda vänner och deras gosses 3årskalas, men jag fick ett långpass (7-21), så den övriga familjen får kalasa utan mig... Lite trist, naturligtvis, men jag hoppas träffa dem snart ändå!!! :)
På återskrivande!
Kram!!!

10 kommentarer:

Mette sa...

Åhhhhhh såååååå underbar! Du är ju bara såååå himla duktig! You rock! :)

Kram!!!!

MissMian sa...

Wow så underbar den är!!!

Metal_Minish sa...

Jäklar vad snyggt~
Att något så smutsigt och slitet kan bli så stiligt... ;) Anyway, superläcker är den, I loves~

Monika sa...

Ååå så himla snyggt!!! jag kan inte annat än hålla med ovanstående!

Hur läckert är inte det med hakarna? WOW säger jag bara!

Eyovine sa...

Makalöst vackert som alltid när du "smutsar ner"... Å hyskorna bara älskar jag... får nog ta mig till nån loppis med scrapglasögonen på =). Tack för ditt tips =)... annars hade jag nog missat vinsten... hade räknat bort mig själv i det startfältet.

Kramiz Maja

Essmo sa...

Helt otroligt! Du gör det hela tiden: Såååå fin LO! Vilka underbara detaljer & fiffiga ideér! Bara älskar den! =)

kraaaam!

CillaT sa...

Underbar! Älskar alla detaljer. Det är så himla rolig att komma till din blogg=D Den är så varierande och inspirerande!

KRAM

Villa nöystu sa...

I love it when u do it dirty... hahaha
Riktigt snyggt. Å kortet till Lilleman- så himla fint, tack. . Tack oxå massor för presenten. Sååå synd att du inte kunde vara med, men tur iaf att småflickorna kunde komma. Det var ett bra kalas.
Hoppas du haft det ok på jobbet.
Kram

Alex sa...

asså, det där med hakarna är ju helt enkelt genialt! underbar LO tjejen!

*Bling* sa...

Love love love
FANTASTISK...bara gapar
Du kan du...