måndag 27 april 2009

Award!!!!

Ja, det räcker visst med att gå ut och säga att man ska ta en scrappaus, så kommer idéerna på löpande band. Jag har inte scrappat idag. Eller...jag började lite på något jag länge tänkt göra...ja, varför inte testa lite foton på det då...och dekorationer. Tur att jag har scrappaus, för det här var misstänkt likt pyssel...

Jaha. Så sitter jag plötsligt här med någonting som jag är riktigt nöjd med. Va?!?!?! Bilder kommer imorgon, nu är det för mörkt för bra foton.

Så mycket för frustrerad scrappaus...


Och nej, brevbäraren kom inte heller idag med delarna till vinsten i mitt ettårslotteri. Så...det blir inte någon sneak peek idag, heller...:( Sorry!!


Och nu vidare till något ännu trevligare: Jag har fått en award av sötaste Alex!!! *boppar runt* Tack, vännen!!! Den satt så extra väldans jättefint igår, när jag var på så dåligt scraphumör.




Bloggar som får mig att le...jag, de är så många det!!! Jag såg att Alex valt ut fyra att skicka den vidare till, så jag gör detsamma. Plus en femte tillbaka till henne själv ;)

Varsågod 
Lilo - för dina underbara, färgsprakande alster och dina vansinnigt roliga inlägg, 
maxell - för dina fantastiskt läckra alster och för att du vågar. På alla plan.
Karin- för dina fantastiska alster, kreativa idéer och din smittande glädje 
Metal Minish- för din enorma fantasi, som tar sig uttryck på de mest fantastiska och kreativa sätt!!


Nu ska jag natta, kommer säkert att sussa sött till ljudet av regnet som slår mot taket :)
På återskrivande!!
Kram!!!

2 kommentarer:

Essmo sa...

Åh va du är gullig!!! Tack snälla, snälla Emma!!

Alex sa...

Det var inte mycket för scraptorka! :-D hihi.. va kul vännen! ser fram emot att se vad du har skapat under din sk paus! ;-) *kramiz*