tisdag 7 april 2009

En söt liten påskkärring

Här har jag scrappat ytterligare en Lo från aprils lilla månadskit hos SkaparLusten. Så här kring påsk så kunde jag ju inte låta bli att scrappa en söt liten påskkärring :)



På fotot är mellantösen lite drygt fyra månader. Storasyster sov, och vi (jag) kollade Nyhetsmorgon på TV4, där man hade chans att vinna en digitalkamera genom att maila in ett påskfoto. Kameran vi hade då var verkligen usel, till och med mycket värre än skräpet vi har nu, så jag ville ta chansen... Att jag sedan aldrig kom mig för att maila in fotot, det är en annan historia *host*



Detaljbild på söta små "Matråshkor"* som jag fyndat, bland en massa annat, i Lilos städiver inför flytten :) 

*(jösses, jag har glömt om det är så ryssarna kallar dem...för jag vill minnas att det inte är "babushkor", som många här säger... Nån som vet???)

Alla mönstrade papper (även äggen) kommer från aprils lilla månadskit, det andra har jag lagt till.

Hoppas ni har en fortsatt trevlig påskvecka :) Solen strålar, men jag lär inte hinna ut eftersom jag fått jobb em/kväll. Nå, det kommer fler dagar :)
Mamma/mormor kommer och är med töserna, till sambon kommer hem, så de får fortsätta sitt påsklov. Tack, söta du!!  Det betyder massor!!!
På återskrivande!!
Kram!!!

15 kommentarer:

Cattis sa...

WOW!!! Den var läcker!!!! Åååhh...nu blir jag ju såå himla scrapsugen!!

Ha en fin dag!

Lisbet sa...

Hej hallo igen.

Känns som om dey är 100 år sedan jag va på bloggrunda så nu passar jag på. Giller verkligen hur du plaserat alla små detaljerna på denna. URHÄFTIGT.

Nicola sa...

Åh den var supersnygg! Hittade hit ifrån Magdas - en massa fint här inne!

Eyovine sa...

Såg denna inne i skaparlustens blogg också och det var kärlek vid första ögonkastet. Den är bara så tilltalande, glad, busig, påskig!! Bara helt enkelt perfekt Emma!! Du råkkar fett i påsk!

kramelikramarna

♥Annes scrapperi♥ sa...

Vilken söt liten påskakärring och härlig LO. Tack för besöken hos mig! Jag blir så glad för dina små meddelanden :O) Är oxå glad att du gillade vinsten =o)

Kramar!!!

Pssst...Jag tror att man använder båda ord för ryska dockor. Minns jag rätt så betyder det ena mamma och det andra mormor....eller så är jag het ute och cycklar ;o) Hur som haver, söta är don iaf...

*Bling* sa...

Åhhh en sån bedårande kärring ;)
Gillar också alla de små detaljerna
som knyter ihop hela alltet perfekt.

Essmo sa...

Vilken underbar påskkärring! Superfin layout! Du är ju bara sååå grymt bra! Me like!! =)

Här är det kasst väder idag = scrappa..(fast igår ignorerade jag solen & var inne & scrappade ändå *fniss*)

Ha det fint!

stooor kram!

Mette sa...

Mmmmm den är så himla fin!

MissMian sa...

Men så sööööt!

CillaT sa...

Härlig! Dottern ser lite skeptisk ut dock ;D

Kramkram

Ulrica... sa...

Hej vännen!

Underbar lo! Jag blir verkligen glad av den! =) Tack för alla dina gulliga hälsningar hos mig, dom behövs massor just nu! =) Som du vet så går det ganska trögt just nu, men det kan väl bara bli bättre! ;) Jag har en liten överraskning till dig! ;)

Ha en bra dag, kramar

Sofias blogg sa...

det är så kul att se hur du byter mellan olika stilar, önskar verkigen jag var bättre på det känns som jag ofta hamnar i mitten istället för att som här gå hela vägen ut med färg och ett riktigt påsktema! Underbart och otroligt inspirerande, vill scrappa i färg!!

Sofias blogg sa...

och söta du, så snygg är jag inte. med smink och bra ljus kan man göra mycket..:)men tack så mycket, värmar när jag ligger här typ avdeckad i sängen..:)

Cath. sa...

UNDERBAR!!!
Har något till dig i min blogg!
Kram och glad påsk!

Marit sa...

Hej goding!

Kommenterade dig hos mig sen kom jag på att det ser väl inte du haha.

Hemma igen i a f =)

Kram