måndag 6 april 2009

Färg inför Påsk!!

I fredags fick jag mitt härliga, färgsprakande dt-kit, tillika aprils lilla månadskit, från rara Ilona på SkaparLusten!! Som alltid var det enormt välkomponerat, och en riktig inspirationskick. Jag kunde inte hålla fingrarna borta från det särskilt länge, den här LOn har fått vänta ett par dagar på att hinna bli fotad...



Läs mer om vad som fanns i kitet, och vad jag lagt till, samt kolla in de övriga dt-tjejernas fantastiska alster, i SkaparLustens blogg.

Det blir ett kort inlägg, jag måste återgå till att hänga tvätt och bädda de sista sängarna för morgonen. Känner mig aningen mör efter gårdagens arbetspass, och hade verkligen önskat att få en lugn start på morgonen. Hm...men jag ställer inte väckaren kl 4.30, bara för det, och sedan tre töser i livliga åldrar, har vaknat...ja, då är det allt annat än lugna och tysta mornar ;)

Hoppas er påskvecka har börjat strålande. Här lyser solen med sin frånvaro, men det finns så många andra ljusglimtar. En är alla söta kommentarer jag får. Tack!! En annan är att jag vann en deltävling i WinterFun hos Stellas, och extra roligt är att det var en kortutmaning (ni vet, jag som alltid babblar om hur jag inte brukar göra kort...) och solen...ja, vi hoppas den också hittar fram snart, igen!

Och hör ni, det är våryra hela påskveckan inne hos SkaparLusten!!!! Det öppnas visst påskägg...;)

På återskrivande!!
Kram!!!

5 kommentarer:

Eyovine sa...

Ja här lyser också solen med sin frånvaro =)... Å grattis igen till vinsten!!
Härligt färgsprakande alster du gjort. Själv har jag lagt in ett misslyckat alster i bloggen =D.. i brist på annat... skapar mest åt tidningen just nu.. å så gjorde jag några kort som lotterivinster till fotbollen. Hoppas du får en fin vecka! Syns på blåkulla då ;P

Kramiz

Alex sa...

egentligen så har jag väl inte så där jättemycket tid för pysslande o bloggande o bloggrundor för tillfället, men det går ju inte att bara kika in här snabbt o försvinna utan att kommentera.. :)den här är ju så glad o så söt! o vilka urgulliga småtjejer!

stina_m sa...

Du inspirerar mig!! http://lerkvinnanspyssel.blogspot.com/2009/04/en-hjartig-layout-att-inspireras-av.html (Säj till om du inte vill att jag ska lägga bilden i min blogg.)

MissMian sa...

Underbar LO!!!! Och grattis till vinsten! :)

*Bling* sa...

Grattis och beundrar den färggranna LO med de söta små...