söndag 1 februari 2009

Sneak-peek....

Nu har jag äntligen lagt upp den första LOn jag scrappade från det absolut helt fantastiska kit som Ilona på SkaparLusten skickade förra veckan.
Här nedan visar jag en liten sneak-peek, LOn i sin helhet hittar ni i butikens blogg.



Jag har scrappat ytterligare två layouter och ett kort från kitet, och har hur mycket som helst kvar att skapa från... De andra alstren kommer så småningom ;)

Och jösses...vi har redan februari... Tänk så tiden rusar iväg!!

3 kommentarer:

Ewonne sa...

Jag har varit inne och kikat på din layout och den är fantastiskt fin ♥

Ang smårosorna som jag använder så köper jag dem hos papirloftet.no det är Prima som gör dem... Har inte sett dem i någon svensk butik ännu men hört ryktas om att de ska komma in till Magdas men vet inte när..

Linda - www.knorrigt.com sa...

Spännande!! :) Ska bli kul att se resultatet, det ser fint ut!

Essmo sa...

Supercool layout! =) va häftigt att dela bilden & att man såg UL-bilden.Himla snyggt!

Kram på dig vännen!