torsdag 5 februari 2009

I love U

Här kommer ytterligare en Lo och ett kort jag gjort för SkaparLusten , och som var förra inläggets sneak-peek :)
Tyvärr är framförallt LOn dåligt fotad...
Det svarta är bara bakgrunden för fotografering, inte cardstock.



Jag har bara använt material från kitet, förutom det "Glossy accents" 3d-lack som jag satt på bokstäverna.



Kortet är väldigt enkelt, bara cardstock och två mönstrade papper samt en die-cutblomma fäst med 3d-kuddar. Ett bra-att-ha-kort som enkelt kan kompletteras med "grattis", "tack", "krya på dig", etc, med exempelvis en dymoremsa.

Och så då en liten sneak-peek, på LOn jag lagt upp i butikens blogg idag. Den skapade jag efter mottot "MIDM" - More is Definitely More *s*



I övrigt har jag inte hunnit scrappa så mycket, men jag har nästan färdigt mitt första bidrag till bloggpartyt på Allt om Scrap. Det är ett gäng fantastiska scraptjejer som håller i olika utmaningar på sina bloggar, under februari månad. Så kul!!! Och inspirerande!!!
Må så gott, och på återskrivande.

3 kommentarer:

Eyovine sa...

gillar kortet!!! så stilrent... spännande å se vilken utmaning du hoppat på ;-)... har blivit förkyld igen... så här finnes inte så mycket ork just nu till nåt scrappande =(

Kramiz

Prinsessan och jag sa...

Hej!dokumentet är äkta 1700-tal inköpt på vår inspirationsresa i Frankrike....nej, skoja bara... det är köpt i Piteå på RIMA (Storg)papperet är scrapbour....lycka till!yvonne-prinsessmamma

Du får väl höra av dig om jag ska fixa nåt...

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så jättefint! Jag trodde först att det var svart cardstock, men det är ju ännu finare utan. ♥ Kram