torsdag 26 februari 2009

Kortverkstad

Ja, jag pysslar faktiskt litegrann.. Jag, som jämt och ständigt deklarerar att jag inte är någon korttillverkare, har scrappat ett par beställningskort :) Min kära vän Petra har lagt in en liten beställning, och det är så kul att äntligen försöka sig på detta, bl a har jag gjort mitt livs första bröllopskort :)
Jag har alltid då och då gjort egna kort förut, men nu är det liksom en helt annan "nivå", sedan jag börjat scrappa och byggt upp ett litet, litet lager med vackra papper och läckra dekorationer...
Korten vågar jag inte lägga ut än ifall de som ska få dem råkar klicka sig hit via Petras blogg...

Idag har det varit en underbar dag, på många sätt. Solen har strålat, det har vart lagom vårvinterkallt - och dessutom landade ett helt fantastiskt kit från Ilona på SkaparLusten i min brevlåda idag. Jag säger bara MUMS!!! (hm....är det inte dags för kidsen att lägga sig snart så mamma får hugga in på kitet...?)

Må så gott, allihop, och på återskrivande!!!

1 kommentar:

Villa nöystu sa...

...och jag älskar korten!!!
Men tur att du inte lägger ut dem, för man vet ju aldrig...
Ha det bäst,
kram Peta