måndag 2 februari 2009

The greatest love

Här kommer nu gårdagens LO till SkaparLusten i sin helhet. Jag gjorde den samma kväll jag hade fått kitet, och idén till den fick jag när jag såg den medföljande chipboardfickan (som jag kallar den, jag vet inte dess riktiga benämning...).



Om man drar i den blå chipboardcirkeln, bakom det gula pappret, så finns en tag med journaling. Hm...med lite fantasi ser det nästan ut som en liten (skydds)ängel *s*
På fotot är jag gravid med äldsta tösen.



En närbild på chipboardfickan, utdragen. Där har jag gömt en ultraljudsbild på tösen. Jag har använt "Self laminating", en lamineringsficka som man inte behöver en maskin till. Jag råkade ha en i perfekt storlek hemma, den passade precis på bredden och går upp en bit under höljet, så att det inte river och sliter när man öppnar och stänger. Dessa fickor har jag köpt på Clas Ohlson.

Och så dagens sneak peek, LOn ser ni förstås i SkaparLustens blogg :)

3 kommentarer:

aviga Ellen sa...

O så läckert! Och väldigt tufft med bäbisen "i" magen. :-)

Anonym sa...

Åh va läckert kort ! Önskar att jag också kunde, men verkligen superfint !!

Ida

Fialia sa...

Sååå fräckt med ULbilden i magen!! Grymt!