tisdag 3 februari 2009

Still got the blues

Ja, här kommer då den andra layouten jag gjorde från det stora februarikitet hos SkaparLusten. Fotot föreställer lillan som drar en blues (eller nåt) på munspelet. Jag har lagt till några rubon-bokstäver, men i övrigt har jag bara skapat från kitet.
Jag gillar ju att ta upp färger och/eller mönster från fotot, så jag tycker detta passar perfekt till de underbara papprena.



Här nedan visar jag en liten sneak-peek på den LO som nu finns upplagd i SkaparLustens blogg. Kila in där nu, det har kommit in ännu fler fantastiska dt-alster - plus ytterligare en rolig utmaning :)



Hm...måste bara säga att WOW vilken chokladmuffin jag åt igår (ja, den var hembakad)!! För en chokladälskare som jag, så var det snudd på himmelriket *s*. Jag var och hälsade på rara Ida, hur trevligt som helst, och fick beundra de album hennes svärmor scrappat. Inspiration!

5 kommentarer:

Eyovine sa...

Superfina saker du gjort =)... härlig titel och underbara färger.. å så gillar jag ju fånget med blommor =).. Kikade även in i skaparlustens blogg.. superfina alster. kortet speciellt.

Kramiz Maja

MissMian sa...

Jag tycker att du är så grym!!! Gillar allt med din stil och jisses...du har ju inte hållt på att scrappa så länge! Jag är sååå imponerad av dig!

LenaS sa...

Åh vilka underbara alster!!
kramis/LenaS

Carola sa...

Woo läcker lo. Färgerna passar ju så bra till foto. Kanon!!

Vibeke sa...

Nydelig!!! Utrolig flott LO du har laget her. Herlige farger!!:)