torsdag 29 januari 2009

Wow!!

Som jag nämnt i tidigare inlägg så har jag ju fått ytterligare en award, denna gång från rara Hozzan.



Jag har klurat och klurat, gjort listor och försökt stryka, och...nä, jag har så svårt att skicka den vidare. Skulle ju kunna lista halva blogg-Sverige (nåja, kanske halva scrapblog-sverige, iaf...)
Naturligtvis går den tillbaka till Hozzan - en enormt duktig och härlig scrappare, och sen får var och en som tittar in här ta med den hem :) Jag inspireras så oerhört av så många, och av de kommentarer som ni som tittar in lämnar, så den här är till er.

Och så den sista LOn jag gjort till Winterfun hos Stellas, gjord till skissutmaningen. Nu har jag bara korttävlingarna kvar, men eftersom jag inte är någon hejjare på detta med kort, så får vi se om jag alls får ihop några bidrag...



Jaha, och nu är lillan åter vaken, efter att ha sovit...typ ingenting. Dessutom var hon vaken länge inatt, hon har fått en ovana att tro att det är dax att gå upp då sambon masar sig upp kring 02.45... Sen kan hon vara vaken ett par timmar, och ofta även väcka nån av systrarna. Usch, ja... Men hon har inte mycket feber idag, hoppas det inte kommer tillbaka.

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlig LO!!!:)

Eyovine sa...

Gillar clearknapparna till denna. Ser ut som vattendroppar eller såpbubblor.. coolt =)

kramiz

Marit sa...

Jättefin med härliga färger!

Det är klart du ska bidra till header-tävlingen.
Tänk på priset ;-)

Kram

Hozzan sa...

Tack för de fina orden om mig och jag vill kommentera att de är ömsesidiga. Du är också en härlig scrappare!

Sofias blogg sa...

åhh hoppas lilltjejen får bli frisk nu. super härlig LO, cool färgkombo, kommer säkert att liftas...:)

Gårdsromantik sa...

Har kikat runt lite på din sida - vilka härliga scrappingar du gör - heter det så?;-)

Hoppas lillan blir frisk och att du får sova "lite" längre på mornarna.

Hälsningar Maud