måndag 23 februari 2009

You glow...

Lägger upp mitt bidrag till deltävling 1 i poängjakten hos Tant Scrappa, nu när omröstningen är avslutad.



Tävlingen går ut på att använda så mycket material som möjligt från det kit som skickas ut till deltagarna. Alla får likadana kit, och olika saker ger olika mycket poäng. Sen får man extra poäng om man "placerar" sig vid varje deltävling.
Jag fick med från allt i kitet, så en del poäng fick jag, men jag lyckades inte placera mig.
Klicka på länken, och kolla in omgångens supersnygga, vinnande bidrag :)

Usch, ja... Nu måste jag ut i snösvängen igen, det fullkomligen vräker ned. Har redan skottat en gång idag, men när jag sedan skulle hämta in posten, så märktes det knappt att jag skottat 90 minuter tidigare... Tycker onekligen det räcker nu, men det tyx vara antingen detta eller så -30 grader...

Tack för alla söta kommentarer, jag blir så enormt glad över varenda en!! Värmer massor i snöyran *s*
På återskrivande!!!!

9 kommentarer:

Articsisters are: sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

Jag bara älskar din sol på denna LO. Great jobb.

Eyovine sa...

Jag gillar den här massor tycker den är så fantasifull, Å du har använt materialt på ett otroligt kreativt sätt.. Tycker denna var absolut häftigast!

Här vräker snön också ner... å håller med det är -25 eller snö som verkar gälla =)... jag tycker det räcker bra nu med snö... allt ska ju tina bort också såsmåningom.

Kramelikramarna Maja

Marit sa...

Gah!! Tycker helt lätt att din var mest kreativ och rolig!

Inte det där "vanliga".

(Har vinnaren använt samma material??? ser inte det, även om den var snyg...;-)

Vibeke sa...

Så kreativ du er!! Kjempefin!!:)

Villa nöystu sa...

Vilket underbart kort du valt till denna LO, passade ju som handen i handsken. Hon "glowar" (hahha) verkligen, älskade g-dotter!
Jag vill inte alls klicka på länken å se de vinnande bidragen- för mig finns det vara en vinnare... du vet!

Kram då

Å sluta snälla om snön, mycket bättre än regn å tänk på all gratis motion... hahahah

Hozzan sa...

Supercool Lo! Gillar din stil!

Essmo sa...

Åh var det du som gjorde denna, otroligt häftig! Me like!

Hmmm.. här håller snön på & regna bort..

stor kram!

Essmo sa...

Emma! Du är sååå himla gullig! Tack för dina söta ord, det gör mig såååå glad & värmer massor! Så TACK!!! *glad*

Du vet att du alltid är välkommen hem till oss i Lindome med HELA familjen,med alla barn! *ler* ta med dig lite snö då.. *fniss*

Punchen heter Martha Stewerth Doily Lace, jag köpte den från Usa...

Massa kramar till dig underbara männska!

MissMian sa...

Den är helt otroligt snygg!!!!