lördag 21 februari 2009

Hör du mamma, allvarligt talat...

Efter allt chalkande, distressande och rivande var det skönt och inspirerande att ställa sig (ja, för jag sitter inte då jag scrappar) och scrappa en supersnabb och färgglad LO :) Det är mitt bidrag till Lindas bloggpartyutmaning.



Jag inspirerades av färgerna på bilden, och av de uppställda djuren... Jag kom direkt att tänka på det scrappade fotot, där jag försöker få lillan att prova sitta på toaletten. Blicken säger liksom allt *s* Pottan är okej, men..."Hör du mamma, allvarligt talat"...ja...ungefär, va!?

Jag har oxå scrappat mitt bidrag till deltävling 2 i poängjakten hos Tant Scrappa, men den får jag ju inte lägga upp än. Röstning pågår för fullt på alster från deltävling ett, så klicka på länken och gå in och rösta om ni inte redan gjort det. MASSOR med snygga och kreativa alster!!

Nu ska jag se om jag får pysslat ihop nåt mer...
På återskrivande!!

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempeflott!!! Kule farger!!:)

Eyovine sa...

Härlig!!! Å fotot säger allt =D. Snyggt papper, har du gjort cirkeldekosarna själv, eller är det också ur nåt papper? Ljuvlioga färger. Gillar det oranga ricracbanden mot det blåa.

Själv ska jag snart dra på pysselträff... har laddad med tävlingsutmanigar till scrappiz cc som jag tänkte jag skule pyssla till =)

Ha en fin helg! Kram Maja

Linda sa...

Vad kul att du ville vara med på min utmaning :D Så himla härlig layout och ett supergulligt tema!

Marit sa...

Läcker LO!!

Du missar väl inte mitt blog-candy??
Kram

Villa nöystu sa...

Gogumman på toa... så häftigt du fått ihop din lo. Det är helt enormt otroligt hur duktig du är!

The Viking vill lägga in en beställning på ett födelsedagskort till hennes syrra, 73 bast. Dock först i maj, men säger det nu så ej glömmer.

DU, jag har börjat måla köksväggarna idag- med en våt trasa, och det blir skitbra (Men jä--igt kladdigt på händerna...hahha) så nu får
J äta upp att han skrattat åt min ide (inte för att jag klandrar honom egentligen).
Nu tänkte jag säga go natt, klockan är snart halv ett, det blir med andra ord en "tidig kväll" ikväll.
Tack för igår, lovely it was!

Kram P

MissMian sa...

Haha..vilken underbar bild!! Och snygg LO men härliga färger!!

Essmo sa...

ÅÅh vilket UNDERBART foto, sicken härlig min! Snyggt med så glada färger..

Kram!!