tisdag 17 februari 2009

Award - och post!!!

Vilken dag, kära läsare!! När jag trotsade kylan för att hämta in posten så hittade jag något i brevlådan, som värmde upp mig inombords så jag nästan kunde ta av mig dunjackan, de 25 minusgraderna till trots: söta Maja har skickat mig ett underbart "bara för att"kort!! Gissa hur glad jag är!! :) Och extra mycket värmde det eftersom en del tråkigheter drabbat vår familj på sistone. Kolla in det supersnygga kortet, känt från nätet, här. Jepp, det kortet (dock ännu finare irl) ligger nu framför mig på datorbordet :)
Tack söta du!!!

Och så har jag dessutom fått två utmärkelser från raraste Sofia.
Ja, jag sa ju det: vilken dag :)





Förutom att de går tillbaka till Sofia själv, en fantastisk och ytterst inspirerande scrappare, så valde jag ut några jag skickar dem vidare till. Det är alltid svårt att skicka vidare utmärkelser, för det är så många bloggar som inspirerar och fascinerar på olika sätt... Men, som sagt, dessa sju (fem scrapbloggar, en inredningsblogg och en fotoblogg) får dem nu:
Cilla, Karin, Maja, Linda, Mahlin, Petra och Sara.

Det är så full rulle på hemmafronten just nu, att jag har inte hunnit scrappa sedan förra veckan, men hoppas - som vanligt - att jag ska hitta lite tid ikväll. Om inte annat kanske jag kan leta upp nåt att lägga upp....

På återskrivande!!!

3 kommentarer:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Tack snälla du både för awarden och kommentaren!! ♥ Det betyder jättemycket. :) Kramar

Essmo sa...

Men söta du! Tack snälla! Vad glad jag blir av både awarden & dina snälla ord! =)

Stor kram!

Essmo sa...

Blev så till mig att jag glömde ju svara.. Ja, det är en piprensare =) KRam!