tisdag 10 februari 2009

Sötnos

Här kommer mitt första bidrag till bloggpartyt, som faktiskt legat färdig ett tag... Hm...går inte alltid så snabbt här *s* Den är gjord till LillBlommans utmaning, en kombinerad skiss-, dekorations- och färgutmaning - hur rolig som helst :) Dessutom råkar jag ju älska turkos och (stark) rosa.
(Det svarta i bakgrunden är inte cardstock, det är bakgrund för fotografering)



Ja, den blev färdig efter många små försök. Skrattade när jag läste det Maja skrev om scrap-duttande, för så är det ju tyvärr alltför ofta: man hinner inte sätta sig ned och verkligen scrappa. Det blir "en blomma här, en knapp där...och var hamnade nu journalingrutan...????" de korta stunder kidsen roar sig själva och när något hushållsgöra (oftast matlagning/sanering efter ätande) inte pockar akut på uppmärksamhet.

Snön slutade falla igår och idag har vi haft en dag med strålande sol, och lagom kallt, sådär kring -10 grader. Kanon!!!
Nu hoppas jag kvällen bär med sig möjlighet till att scrappa.

På återskrivande!!

11 kommentarer:

LillBlomman sa...

Tack för att du antog min utmaning! Och vilken underbar tolkning! Kramar!

Hozzan sa...

Superläcker LO du trixat ihop! Verkar som att "dutt-scrapping" funkar bra för din del.

Katarina sa...

Hej Emma!
Kul att du kikade in hos mig.
Scrappa verkar så kul men jag vet inte när jag ska hinna.

Fina saker du gjort

Mvh
Katarina

MissMian sa...

så fin!!!!

Eyovine sa...

Haha, vi har det inte lätt som småbarnsföräldrar och scrappare ;-). Ljuvlig LO... väldigt mycket Emma stil som jag bara älskar!!

Du, morgondagens väderprognos ser fin fin ut... ni får samma väder som ni haft idag =D

Kramen Maja

Ulrica... sa...

Hej Vännen!

Jag har en överraskning till dig i min blogg! ;) Skynda in å kika!

Ha en bra dag, kramar!

Marit sa...

Skitläcker, rent ut sagt!!!

Du är så duktig!!
kram

ronjabus/Anna sa...

Hur fin som helst!

Essmo sa...

WOW!! Emma! Den är helt, helt super-duper-snygg! I lööv it!
Vad är det för rosa papper? har du skurit själv? Åååh va fint du har gjort med alla läckra blommor & små detaljer.. NJAM NJAM!! =)

Kraaam!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så fin den är! :)

kristina sa...

men åh! vilken cool lo!! mycket effektfullt!