torsdag 8 januari 2009

Din Hand

Ja, så har jag försökt att ge mig på veckans utmaning hos Scraphörnan. Marits utmaning består i att, förutom att skapa efter en snygg skiss, också scrappa monokromatiskt (i en och samma färg) och men tre olika möntrade papper. Fotot skulle vara svartvitt, och dekorationerna fick avvika i färg.
Nu hoppas jag att jag greppat reglerna, för det är alltid lite olika hur man tolkar just detta med att scrappa monokromatiskt...
Det blev himla lustig färger då jag fotade LOn, men vad göra?
Jag känner mig inte riktigt nöjd med den, tyvärr, men just nu har jag inte ork att tänka i kaoset som är hela dagarna och kvällarna....varje dag... Jag skulle behöva en lång semester, alldeles ensam. En helg skulle faktiskt räcka, det är långt. Eller en dag. Helt ensam. Helt tyst. Det skulle vara långt, det också.
Jag är typ...desperat *s*

LOn, ja...det är äldsta tösen då hon var sex månader, fotot är från april 2005.
Marits roliga utmaning hittar ni här.

Edit: Hm...det syns två limduttar som inte ens hann torka innan jag fotade...hur proffsigt känns det, på en skala???
Edit2: Nämen jösses!! Jag blir så trött....det var ju meningen att det skulle stå "...och leda dig ut i livet". Inte världen. Men jag orkar inte göra om nu, och fota på nytt. Hur proffsigt känns det då, på samma skala???

8 kommentarer:

Nina sa...

Superfin LO!
Måste försöka mig på lite LO´s jag med men har fastnat i kortträsket.. =)
// Nina

marit sa...

Haha, proffsigt eller ej...
skitsnygg är den i alla fall =)

Knycker och lägger upp i bloggen!

Kramis!

Eyovine sa...

Jag tycker iaf att den var jättefin... å så där proffsig blir man när man e trött ;-)..
Kramar på du och hoppas du hittar lite tystnad för dig själv... förstår PRECIS vad du menar..

Ilona sa...

Jag tycker den är jättefin!!
Som mamma satte du henne till världen, gav henne livet! Ingen av oss är proffs, så strunt i den! Ditt hjärta syns!

Kram!

Maria O sa...

Gillar denna LO massor.
Du är lite självkritisk och det ska man vara. Skön inställning att behålla dena fina LO och lägga ut den innan limet ens torkat.

För övrigt så känner jag igen mej mycke.Önskar att jag låg på solig sandstrand helt själv ibland.
Har löst det med att sola solarium ibland. Inte samma sak men skönt!!!

MissMian sa...

Jag tycker i alla fall att den är helt otroligt snygg!!!!

*Bling* sa...

mma vilken fiiiiiiin du gjort.
Jag gillar de andra ny med
men denna typ min stil.....

Essmo sa...

Du är så himla härlig & rolig Emma! =)

Layouten är HELT UNDERBAR!! Sååå himla fin! Med limduttar & allt !

Kram på dig !