tisdag 6 januari 2009

Änglar - finns de?

Mette har en BoM-utmaning i SkaparLustens blogg, som heter "2008 - så blev mitt år..."

Direkt när jag såg utmaningen så kom jag att tänka på titeln "Änglar - finns de", och det scrappade jag också om.
2008 var inte ett särskilt roligt år, det var mycket som var tungt, rent personligt, men även många hemska händelser i världen berörde mig starkt. Jag fick ofta ställa frågan, tvivlande.
Men sedan finns det händelser och ögonblick som gjort att jag fått ställa den frågan, med en övertygelse om att Änglar faktiskt finns.

Kolla in utmaningen här.

11 kommentarer:

Junitjej sa...

En sådan duktg scrappare du är!!

Wildärtan sa...

Så otroligt vacker LO Emma! Jag tror ju oxå att änglar finns, även Gud... Fast det är svårt att tro det ibland när det händer så mycket konstigheter:-s

Tack för alla kommentarerna - varenda en gör mig glad!!!
Kramar till dig - hoppas år 2009 blir ett underbart år!

Eyovine sa...

En sådan vacker LO... å titeln är bara så bra... å visst tvivlar man ibland...

Hoppas du får ett fantastiskt 2009

sandra sa...

Hej på dej!

Som tack för en mysig blogg och dina trevliga Besök/kommentarer finns det en award till dig att hämta i min blogg.

Kramisar sandra

marit sa...

Oj, så vacker!!!!

Den är helt otroligt fin!!
kram!!

Linda sa...

En fantastisk layout och väldigt tänkvärda ord..Hoppas att du får ett mindre tungt 2009 :)

Lilo sa...

Vilken helt fantastisk LO!!! Jättefin!!! Jag hoppas ditt 2009 ska bli positivt och roligt! Med mycket skoj och skapande!

Hannas hus sa...

din sida kommer jag definitivt tillbaka till. Jätteinspirerande layouter! Tack för inspiration!

Vibeke sa...

Denne var skikkelig vakker!! Nydelig Lo:)

MissMian sa...

Vacker LO!

Carola sa...

Alldeles alldeles ljuvlig!!!
Kramiz ♥