torsdag 22 januari 2009

Godis med posten :)

Tusen tack för alla söta kommentarer som trillar in!! Varenda en betyder så mycket, och värmer mitt hjärta :)

Idag kom det en kartong full med goooodis med posten: Ilona på SkaparLusten har skickat månadens paket, och som alltid är det helt fantastiskt!!
Jag har hållit mig från att öppna (läs: slita upp) det tills kidsen lagt sig, och när jag nu precis gjorde det så fick jag idén till en LO med en gång. Ja, sådana är kiten och dt-paketen Ilona plockar ihop: de bara "måste" scrappas!!!

...och därför har jag inte tid att skriva mer just nu ;)

2 kommentarer:

marit sa...

Väntar med spänning =)

aviga Ellen sa...

Vad jag blir avundsjuk! Jag vill också få kartonger med härligt inspirerande material i brevlådan! ;-) Ser fram emot att få se det skapade. :-D