onsdag 21 januari 2009

Award!!!!

Jag har fått en till award - denna gång från söta Karin.



A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!
B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.

Okej, 10 ärliga saker om mig..
1. Jag är väldigt mörkrädd
2. Jag älskar att läsa, har ingen speciell favoritgenre utan gillar det mesta
3. Jag dricker på tok för mycket kaffe
4. Jag skulle gärna ha fler barn, en eller två flickor till (dock ej detsamma som att vi kommer att skaffa fler...)
5. Jag hatar att gå i affärer
6. Jag gillar inte att köra bil
7. Jag är en hemmamänniska
8. Jag älskar starka, rosa färger
9. Jag är en fruktansvärt osäker person, blir nästan sjukligt ibland *himlar med ögonen*
10. Jag skulle vilja hitta ett bättre hus, men vi har inte möjlighet att flytta just nu.

Och så kommer det svåra...att skicka detta vidare!!!
Ja, jag väljer att skicka det till bitte71, maxell, MissMian, Mysmumlan, Eyovine, Tinto, Linda,

4 kommentarer:

Eyovine sa...

tack o tack.... ska ta tag i det strax... måste ju komma på 10 saker också *hihi*
ja snart drar det igång.. poängjakten, ÄLSKAR långkörar tävlingar.. höres!

Kramarna maja

Linda - www.knorrigt.com sa...

Haha, kul att läsa! :) Jag är också rätt osäker, så jag är skitjobbig - svartsjuk och orolig. Köra bil gillar jag inte heller och att jag älskar cerise är väl ingen nyhet. :) Låter lite som jag det där, förutom att jag inte dricker kaffe (fast jag tål inte koffein). Tio ärliga saker är svårt. Visst har man mycket skit i bagaget, men för djupt ska vi inte rota, fniss.

Kramar

bitte71 sa...

Halloj...tack så mycket! Jag ska ta tag i detta, ska försöka komma på n ågra saker först bara.
Kram!

maxell sa...

Äntligen har jag rotat fram 10 grejer om mig. Tänkte om du (eller nån annan) ville veta... ;)