söndag 4 januari 2009

Kajsa i blåsväder

Allra först vill jag tacka för alla söta kommentarer jag fått. Jag blir så oerhört glad, varenda en betyder så mycket :) TACK!!!

Sen ska jag meddela att oj, oj, jag har minsann scrappat till en utmaning, och det var inte igår. Inte förra veckan heller. Och inte...ja, ni fattar ;)

Det är till Magdas utmaning för januari, där man ska skapa efter en skiss, och med visst material med. Ni hittar utmaningen, och den fina skissen här.

Det är ju ingenting märkvärdigt, men jag är glad att jag äntligen fått ihop en liiiite mer färgglad och stilren layout. Det känns så länge sedan sist...
Fotot är dåligt, men ni som brukar titta in här är väl vana med det, vid det här laget *s* Det kanske inte syns så bra, men det är öljetter i mitten av blommorna...

16 kommentarer:

MissMian sa...

Underbar LO!!!!

Tette sa...

Verkligen jättefin LO! Och tack för ditt bidrag till utmaningen, vad skoj att du gillade skissen.

Hälsningar Tette (Magdas DT)

Marit sa...

Superfin!

Du missar väl inte min utmaning ;-)

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så fin den är! :)

Eyovine sa...

Läcert foto... och en snygg tolkning av skissen =).... Funderade på den jag också.. men det blir nog inte..

Kramrna Maja

LillBlomman sa...

Häärlig!!! Vilka 10 i topp!!! baljväxt är min favvis!!! vacker och underbar titel!!! Många kramar!

Hedvig sa...

Åh, så fin! Älskar hur du har dekorerat.

Essmo sa...

men vilket underbart foto! & layouten är verkligen superfin!

Kram!

Mahlin sa...

oo vilken härlig färgklick! Jag känner att jag varit urusel på att gå runt och kommentera bland mina favoritbloggar så nu banne mig skärper jag till mig.. Jag kikar ju här så fort du uppdaterar och du är så duktig! Heja!

Mette sa...

Den är bara så härlig!!!!

Linda sa...

Åååå vilken härlig layout!! Och så måste jag passa på att få säga tack för kommentaren i min blogg och jag hoppas verkligen att vi båda får ett toppen 2009 och slipper alla hårda prövningar och hittar den positiva vägen :D

Cattis sa...

Vilken härlig layout!!

Eva-Lena sa...

Fin Lo:s

Wildärtan sa...

En sån glad liten unge!! Och härligt röd LO...

Nina sa...

Åh, vilken underbar layout!! Fint med rött!

pysselpetra sa...

Snygg tolkning!
Gillar hur du grupperat motiv, papper och dekos