fredag 2 januari 2009

Minialbum för SkaparLusten

Åh, jag har gjort mitt livs första minialbum, och det var så himla kul!!! :)

Månadens uppdrag från Ilona på SkaparLusten var att altra någonting, och jag valde att göra ett litet album om luciafirandet på äldsta tösens dagis. Jag gjorde det lite enkelt för mig och använde mig enbart av färgerna svart, vitt och rött.

Det var så roligt, så jag kunde inte sluta, när jag väl satte igång :) Och en fördel med att skapa från ett bestämt material är att jag lättare kan stjäla mig små stunder av pyssel, eftersom jag inte behöver dra fram alla scrapsaker och därför kan hålla mig till en relativt liten (barnsäker) yta.
Hm...har redan börjat fundera ut fler teman till minialbum, det var ju så skoj (ja, upptäckte alltså även jag, till slut...)
Tack för det, Ilona!!! :)
(ps....det går att klicka på bilden, så blir den lite större....)



Förutom några småsaker, som jag haft hemma sedan tidigare, så kommer allt material från butiken.

3 kommentarer:

kicken sa...

Ååh, vilket härligt minialbum!
Jag är precis i samma "stadium" som du, första minialbumet ;)
Det ligger på mitt skrivbord och OJ vad det är roligt, att jag inte upptäkt det tidigare... ;)
Kram

MissMian sa...

Superfint!!!! Jag är också sugen på att göra fler album. Funderar på att köpe en BIA så småningom! :)

sandra sa...

ojoj vad du har hunnit med mycket fint under året!

God fortsättning, Hoppas att allt är bra.

Hälsn Sandra