onsdag 21 januari 2009

Det är inte bara snön som faller

Jepp, jag scrappade faktiskt igår :) En snabb LO till januari månads utmaning hos Svensk Scrapbooking. Temat skulle vara vinter, och jag valde att scrappa ett par foton på mellantösen vårvintern 2007. Trots att det är en väldigt snabb LO så tycker jag ändå om den på nåt vis. Behöver inte alltid vara så märkvärdigt :)

Hoppas på lite mer scraptid ikväll. Tösernas barndans blev nämligen inställd ikväll pga sjukdom, så då blir min kväll lite lugnare. Men det är synd, för framförallt äldsta tösen älskade verkligen dansen (första gången var förra onsdagen). Nåväl, fort är det onsdag igen, och då får vi hoppas att ledaren blivit frisk :)

LOn ja...här är den:

3 kommentarer:

Eyovine sa...

Superläcker!!! Ibland är det bara "less is more" som gäller. Å du fixar det galant!!

Kramen

Vibeke sa...

Så lekker denne er!!! Nydelig LO:)

Marit sa...

Älskar den!!!

Titeln är ju kanon, och jag gillar verkligen det "lilla".

Kram