söndag 25 januari 2009

HoHo!

Helgens scrappande har resulterat i sex layouter :)
Två är för SkaparLusten, men jag kommer att vänta till i februari med att lägga upp dem i butikens blogg. Fast titta in där, i alla fall - det har lagts upp supersnygga dt-alster!!!

Och i min blogg, ja...idag lägger jag bara upp en av de övriga fyra layouterna. Jag tänkte nämligen vara lite smart och ha något nytt att lägga upp lite oftare istället för att visa alla på en gång, och sen kanske inte hinna scrappa och lägga in nåt på flera dagar.

Dagens LO är ett bidrag till Winterfun hos Stellas, en lift av Carinas snygga LO. Jag har liftat ramen runt LOn, och ugglan *fniss*. Naturligtvis är färgerna mycket klarare och finare i verkligheten, men ni ser ju ungefär...

4 kommentarer:

Eyovine sa...

den är underbar =)... å sötare uggla har jag nog aldrig sett *hihi*

Vilken scraphelg du fått till! Själv har jag varit hängig =(.. ingen ork alls idag till nåt kul pyzzel. Har bara städat pyzzelbordet.. så står det redo när andan faller på.. Här toksnöar det.. hur har ni det?

Kramarna Maja

Villa nöystu sa...

Makalöst- som vanligt. Så cool hon ser ut, lilla gumman.
Kram

Hozzan sa...

Kul att du också ska vara med i Stellas winterfun! Jag har något till dig i min blog...
www.hozzan.blogspot.com

Cattis sa...

=) Den är ju helt Underbar!!!