lördag 10 januari 2009

Skitviktig

He, he...idag är det lite lugnare. Eller kanske inte egentligen, men mamma Emma är bättre rustad för kaos idag, är inte lika trött :)
Nå, nog om det. Scrappade en LO till månadens skissutmaning hos ScrapHuset igår. Skitkul (ha, ha...okej, hrm...*host*)!!!

Jag ville inte ha journalingen så tydlig, men den går nog att läsa för den som vill, genom att klicka på bilden så den blir större.
LOn handlar om mellantösen, som hade en period när hon var 16-17 månader, då hon bara bajsade på toaletten, aldrig i blöjan.
Hm...tyvärr höll den inte i sig. Hon fick för sig att sluta sitta på toaletten lika plötsligt som hon hade fått för sig att börja med det.

7 kommentarer:

MissMian sa...

Skitkul LO!!!! :) Helt underbart ämne att scrappa om! :)

Sofias blogg sa...

haha vad rolig LO. Me like!! Den under med handen är ju helt underbar!!

Ewonne sa...

He, he.... Gillar din layout ;o)

Ängeln och ramen på mitt kort har jag klippt ut från ett papper från 3ndy papir. Ingen önskar väl mer än jag att det skulle finnas någon sådan stämpel ♥

Marit sa...

Kanonbra!

Gjorde en liknande för ett par år sen, fast titeln på den blev Precis som pappa, för Linn skulle alltid sitta med en tidning på toa ;-)

Eyovine sa...

haha... titeln råkkar =)... har nått i min blogg till dig...

Cattis sa...

hehe...Underbar! =)

CillaT sa...

*fniss* Du är så rolig och fiffig titelmakare=D