fredag 2 januari 2009

Tio i Topp (?)

Har äntligen hunnit gå en liten bloggrunda, och blivit inspirerad av alla som lagt upp sina tio favoritlayouter från 2008.
Sedan jag började scrappa, i april, har jag gjort 172 layouter, kanske en tio-femton kort och ett minialbum (se föregående inlägg).
Det var inte helt självklart vilka tio layouter jag skulle välja, men här kommer de som jag valde just i dag, i alla fall (en annan dag hade det säkert blivit lite annorlunda). Sen har jag några som jag inte får visa än, av vilka minst en skulle ha platsat i listan (den dyker upp i Scrapbooking mm så småningom).










14 kommentarer:

MissMian sa...

Det är helt underbara layouter. Helt otroligt att du "bara" har hållt på sedan april!!!! Du är ju så otroligt duktig!

Cattis sa...

=) Vilka härliga layouter, lekfulla och med många detaljer att titta på..och jag tror nog att "sittplats" är min favorit...

Kram/Cattis

Linda - www.knorrigt.com sa...

Oj, har du gjort så många på så kort tid?! Så många har jag inte ens gjort någonsin...jag måste vara väldigt slö. Jättefina!!

Monika sa...

SÅ vackra! Och du har så många fler!!!

Eyovine sa...

Så mycket fiint, som alltid... supersvårt att välja... men sittplats, se framåt gillar jag nog lite extra.... å så titeln baljväxt =D... så fyndligt!

Kram Maja

CillaT sa...

Vad kul och få se dina egna favoriter! Jättefina allihop med ett extra plus till "baljväxt"=D

Millan sa...

Åh, så fina layouter, otroligt att du inte hållit på längre än sen i april, jag skulle gissat på att du hållit på i några år redan...

Marit sa...

Oj, vad mycket fint!

Och himmel vad många LOs du gjort!!
Där ligger man i lä, hade en riktigt lång scrapblock visserligen...

Kram.

Baljväxt är favoriten =)

Essmo sa...

Åh! Vilka finfina layouter! =) Du är såå otroligt duktig & har verkligen ett öga för det här! =)
Gillar ALLA!

Stor kram till DIG!

Mette sa...

Underbara layouter! Du är bara så himla duktig! Gillar din stil massor!

Kram!!!!

UlrikaT sa...

Åhh, så många fina Los du har gjort på så kort tid! Den sittplats var ju helt fantastisk..

Wildärtan sa...

Åh vilka underbara axplock från scrapparåret 2008!
God fortsättning!!

Wildärtan sa...

Fantastiskt roligt att se ett utdrag av år 2008. Men det måste ha varit svårt att bara ta 10:-o

Fränt att ha ett blixtlås på LOen!!!

*Bling* sa...

Jag kände igen flera stycken
efter mina besök på din blogg
du har verkligen hittat mina favoriter med bland de jag sett

God fortsättning till
dig och din familj
KRAMAR *Bling*

Kolla gärna in "mitt" nya stora
projekt (som scrapping)
renovering av nedervåningen...

http://blingsblogg.blogg.se/

Vi bloggas....