söndag 28 december 2008

Dåligt med pyssel

Jag hoppas alla haft en riktigt mysig jul :)
Julafton klarade vi galant, men på juldagen blev lillan, som just avslutat en antibiotikakur mot lunginflammation, febrig och rosslig igen. Hon är fortfarande dålig, så det tar mycket av min tid.
De andra töserna har klarat sig bättre, men även de är förkylda, och har haft feber.

Så...gott om pysseltid har det varit ont om dessa dagar :(
Jag har gjort lite, men inget som kan visas ännu. Jag har ju ett antal alster jag gjort till Skrotboken tidigare, men eftersom jag inte vet när, eller om, de kommer att publiceras, så vet jag inte när de kan läggas upp här.
Och så pysslar jag på med månadens uppdrag för SkaparLusten :)
Hm...när jag inte går runt och bär på lillan, vill säga....

Jag har också haft dåligt med tid och ork att titta in i alla fantastiska bloggar, men det kommer :)
Och så hoppas jag, som sagt, på att få in något nytt alster i min blogg, också...

På återskrivande!!
//E

1 kommentar:

Cath. sa...

Å, så jobbigt med sjukdomar och elände...
Hoppas ni får vara friskare under hela det nya året, men jag vet,d et är inte lätt med småbarn.
Tack för söt kommentar i min blogg!
Jag vill önska dig ett gott nytt 2009!
Varma kramar!