lördag 29 september 2012

Älskar att sjunga

Ja, ni som tittar in här då och då har läst det förut: jag scrappar tidigare framkallade eller utskrivna foton i alla möjliga storlekar och av varierande kvalitet, eftersom jag inte har någon skrivare. På den här layouten har jag använt tre foton från två tillfällen, när äldsta tösen var kring 3-3,5 år. Hon älskade att sjunga när hon var liten, och hon kunde många visor. LOn är gjord till september månads skiss hos LillBlomman skissar.




Nu är det dags för en kopp kaffe! Egentligen borde jag kanske dricka lite honungsvatten, eftersom jag börjar få ont i halsen, men jag behöver nog koffeinet. Den sista tiden har lilleman inte sovit så bra som han brukar om nätterna, så jag börjar känna mig som en urvriden disktrasa....

Hoppas ni mår gott därute :) Tack för titten!
Kram

1 kommentar:

LillBlomman sa...

Kanonfin tolkning Emma! Skoj med de utklippta fotona! Och jätteskoj att du hittat till min skissblogg och ville vara med! Kram!