måndag 24 september 2012

Sepia!?!?!?!

Jaha, så var helgen förbi och med trevligt umgänge med kära släktingar jag inte sett på flera år, födelsedagsfirande och sådant, så rusade tiden iväg ofattbart fort.

Dagens layout, den allra sista jag har kvar "i lager", gjorde jag för kanske en vecka sedan, med ett foto av äldsta tösen då hon var kring fem månader. Hon var bra precis lika gammal som minstingen är idag, och de är väldigt lika varandra :) Fotot har tidigare hängt på väggen, i ett collage, och jag kan idag för mitt liv inte förstå varför jag ett tag hade dille på att ändra om foton till sepia...isch!!



Jag lät texten på pappret vara rubrik, det kändes onödigt att smälla dit mer...








Ja, det var allt för denna gång. jag hoppas vi ses snart igen, under tiden får ni ha det så bra därute :)
Kram


Inga kommentarer: