måndag 3 september 2012

Rensat i röran...

Helgen rusade förbi alltför fort, men oj så duktig jag varit! Jag lämnade över barnen åt sambon, och mellan amningsstunderna spenderade jag i princip två dagar i vår klädkammare, förutom ett par timmar då en vän och hennes flickor hälsade på. Jag har sorterat bland barnkläder och sådant som inte används. Det som kan ärvas sparades, det som de vuxit ur skänktes bort, det mesta till en vän men även en del till Röda Korset, en del gick direkt i sopsäcken och så var det en del som jag kanske ska försöka sälja.
Borde egentligen fotat en före- och efterbild, men det tänkte jag inte på i ivern att få rensa. Och visst är det skönt!! Och nu vet jag att de kläder, skor och barnsaker som finns kvar är sådant man verkligen kommer att använda.

Så, när jag då rensat i röran och är på hugget, så borde jag ju också passa på att börja lägga upp några tidigare alster :)
Även denna layout är gjord till en utmaning hos Mollys, till mars månads utmaning


På fotot sitter yngsta tösen, som då var baby, i en papperskasse. 


Ja, jisses så mycket som ändrats sedan jag sist var aktiv på bloggen. Nu är det ju mycket lättare, och mer logiskt, både då man ska ladda upp bilder och skriva och redigera inlägg. Det var ju trevligt!

Så, det får nog bli allt för denna gång, gossen vaknar nog ute i vagnen när som helst, han har knorrat till ett par gånger redan. Han har blivit rejält förkyld, stackaren :( Sambon och äldsta tösen har nog samma förkylning, ingen har feber men de är snoriga och rödmosiga. 
Kan ju bara hoppas o hålla tummarna för att vi andra klarar oss!

På återskrivande!
Kram

Inga kommentarer: