måndag 17 september 2012

Stora Ellen


God morgon! Måndag morgon = ny vecka, nya scrapmöjligheter ;) Det blir ett tidigt inlägg, eftersom gossen vaknat ovanligt tidigt på morgonen och redan tar en tupplur ute i vagnen.

Dagens layout handlar om när vår äldsta tös skulle åka buss själv till lekis, för första gången. Den är gjord till en utmaning i vårens cybercrop hos ScrapDraken, en utmaning där man bara fick använda sig av ett lager - fotot (och det fick bara vara ett enda).
Man skulle utgå från en vit sida, och när alstret var klart skulle fotot vara det enda man kände om man drog handen över det, det enda som "stod ut". Inte helt lätt för en som gillar chipboard, blommor och allt möjligt krafs ;)





Hoppsan, det här var den näst sista av de layouter jag haft på lager, så nu gäller det att producera om jag ska kunna uppdatera bloggen lika frekvent som jag gjort på sistone... Jag har visserligen två nygjorda alster som jag inte fotat än, men sedan är det slut. Nu blir det dock till att göra ett kort som jag lovat fixa till en blivande sextioåring, och det kommer väl upp i kortbloggen så småningom.

Må så gott därute!
Kram


Inga kommentarer: