fredag 14 september 2012

Pepparkaksbak

Nej, vi har inte bakat årets pepparkakor än ;) Däremot är titeln på dagens layout "Pepparkaksbak 2009", och det är en LO jag gjorde till ett CuberCrop hos ScrapDraken i våras. Man skulle inspireras av följande bild:


Jag inspirerades av färgerna, och av baktemat, och passade på att scrappa ett foto från 2009 års pepparkaksbak :)


Matar på med detaljbilder här nedan:






Blev väldigt nöjd med LOn då jag precis gjort den, tyckte också jag fick in både färger och tema, men naturligtvis gick det inte bra i den CC:n heller. Jag har nog tappat stinget totalt ;) Antagligen scrappar jag tråkigt i andras ögon, men i slutändan är det ju jag själv som ska dras med alstrena, så är jag nöjd, är det bra! 

Nej, nu hohoar gossen i vagnen. Jag ska gå och vyssja honom, väntar på att han ska somna så jag kan duscha innan vi ska och handla, han, yngsta dottern och jag. Vi har ju nämligen kalas att fixa till, yngsta tösen blir ju hela fem år på söndag!!

Må så gott där ute!
Kram

Inga kommentarer: